    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Siatka przed nornicami?
    Date: Sun, 22 Mar 2009 18:52:20 +0100

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 17:52:29 +0100, kpawlak napisał(a):

    > Nie pomyslalem, ze mozna inspekt zrobic na podmurowce - co w takim
    > przypadku z woda z podlewania? Otwory wyciekowe po bokach?

    Podłoga powinna być pochylona - gdzies czytałam o takiej grządce na
    podmurówce, nachylenie było chyba na zachód albo południowy zachód, odpływ
    wody wzdłuż niższego brzegu podłogi. Otwory zabezpieczone siatką i
    włókninąprzed wypłukiwaniem podłoża.

    > Oczywiscie -
    > chronione siatka? Czy w takim przypadku lepszy jest torf ogrodniczy, czy
    > ziemia?

    Sam torf to raczej kiepskie podłoże do warzywnych upraw na dłuższą metę. ja
    bym dała porządną ziemię liściową lub kompostową z torfem i piaskiem oraz
    małą domieszką ziemi gliniastej.