    From: kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Siatka przed nornicami?
    Date: Sun, 22 Mar 2009 21:48:02 +0100

    Ikselka pisze:

    > Podłoga powinna być pochylona - gdzies czytałam o takiej grządce na
    > podmurówce, nachylenie było chyba na zachód albo południowy zachód, odpływ
    > wody wzdłuż niższego brzegu podłogi. Otwory zabezpieczone siatką i
    > włókninąprzed wypłukiwaniem podłoża.

    Rewelacyjne. Ze tez na to nie wpadlem - jak zwykle, pomysly genialne sa
    najprostsze.

    > Sam torf to raczej kiepskie podłoże do warzywnych upraw na dłuższą metę. ja
    > bym dała porządną ziemię liściową lub kompostową z torfem i piaskiem oraz
    > małą domieszką ziemi gliniastej.

    Hmmm... a w takim przypadku - jak powinna byc minimalna warstwa podkladu
    (akurat mam wszystkie te skladniki na dzialce + torf kupny), by roslinki
    czuly sie komfortowo? Bo na ziemi - to nie ma sprawy - byloby im ciasno,
    to sobie by przerosly do gleby (gdzie ofkors czekaja juz myszy...)? Aha
    - a czasem te gryzonie nie umieja sie wspinac po siatce? Bo cos mi tak
    przeczucie...

    Uklony

    kpawlak