  • Data: 2020-10-29 20:15:36
    Temat: Re: Słup telekomunikacyjny
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 29 października 2020 16:51:55 UTC+1 użytkownik heby napisał:
    > Cześć.
    >
    > Ile może, dla przeciętnego Kolwaskiego, kosztować postawienie słupa
    > telekomunikacyjnego/elektrycznego, prawdopodobnie drewnianego lub
    > betonowego? Tak aby na nic zawiesić takiś drut telefoniczny, światłowód
    > itd. Bez elektryki zasilającej, sama komunikacja.
    >
    > Zakładam całość, czyli wkopanie fundamentów czy pracę dzwigu (o ile w
    > ogóle potrzebny), materiały, słup. Chodzi o jakieś oszacowanie pi x
    > drzwi, uczciwie, bez cebulaczenia. Usłyszałem dzisiaj kwotę która
    > zwaliła mnie z nóg, wiec dopytuje z ciekawości.

> [...]

    Ja płaciłem 2 miesiące temu 300zł... stary betonowy - słup 150 i 150 wstawienie.
    Bez papierów, na prywatnej drodze - zagadałem do developera co takie słupy stawiał na
    rozpoczynającą się budowe. Wielu sąsiadów je kupiło bu po nich światłowód puścić i w
    przyszłości latarnie dać.

    Na Olx poszukaj w okolicy :-)

    uciu