  • Data: 2015-01-03 14:58:07
    Temat: Re: Spalinowy rozdrabniacz do gałęzi (shredder)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
    news:m88dli$ek3$1@mx1.internetia.pl...
    >> http://www.sklep.krysiak.pl/ogrod/urzadzenia/rozdrab
    niacze-spalinowe/rzdrabniacz-faworyt-frs-130/

    > Nie pamiętam dokładnie ile zapłaciłem : coś około 2700zł i dlatego kupiłem
    > gdzieś w drugim końcu Polski bo była to najtańsza oferta

    O, to duża różnica... ;-)

    > Zmrozony plastyk (bylo kilka stopni w minusie) jest bardzo kruchy
    > a gliniasta ziemia bardzo twarda a 105 kg wagi ma swoją moc.
    > Całkowicie rozsypała sie pokrywa filtra ale przy okazji powyłamywało
    > sie coś w podstawie do której mocowany jest filtr

    Nie każdy plastik jest kruchy na mrozie...
    No i kto powiedział że to ma być z plastiku?
    Może gdyby było z blachy to by się nieco wygięło ale nie połamało.

    > Mam trochę różnego sprzętu Sthila, Vikinga czy Al-ko i tam
    > wymiana byle bzdecika to stówa czy dwie

    No jest plus że części tanie...
    Z drugiej strony piła łańcuchowa Stihla spadła mi parę razy z drzewa
    przy cięciu gałęzi na ziemię i nic się tam ani nie pogięło ani nie ułamało.

    > Nie jest trudne odkręcić kilka śrub lub nakrętek
    > :)

    Tak, łatwo przez to coś zepsuć :-D

    > Też myślę o zamianie kół jezdnych na większe ale trzebaby również
    > rozstawić je szerzej.
    > Ja pójdę chyba w dorobienie niskiej przyczepki na ktorej bedzie zamocowany
    > ten rozdrabniacz
    > :)

    I kto będzie tą przyczepkę ciągnął? "Kunia" masz? :-D
    Bo to jednak 105kg, pewnie w stanie suchym, plus waga przyczepki...
    Robi się z tego dobry kogut do ciągnięcia. A jak masz pod górkę, to ho ho
    ho.

    > :)
    > Ciezko będzie Tobie wciagnąć go tam samemu.

    Śwagir być może pomogą :-)

    > Ja też marzę o quadzie ale kupię taki z wałkiem mocy co by jakąś kosiarkę,
    > glebogryzarkę czy pompę do niego podłączyć.

    A może taki traktorek-kosiarka samojezdna, na której się siedzi?
    Ale quad ma przewagę bo ma jeszcze inne, ciekawsze zastosowania ;-)