    From: "kiki" <c...@v...ts>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Spotkanie z architektem - pytania
    Date: Sat, 27 Jun 2009 17:14:55 +0200

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message
    news:h24vto$oas$1@inews.gazeta.pl...

    > Dokładnie ustal, co wchodzi w zakres opracowania, za co konkretnie płacisz
    > i czego jeszcze będzie trzeba dodatkowo płatnego, żeby otrzymać gotowy
    > pakiet dokumentów do złożenia w urzędzie. Bo możesz mieć pełną obsługę, a
    > możesz też mieć pozornie tanio, ale z koniecznością dodatkowego zapłacenia
    > innym osobom za geodezję, za zagospodarowanie terenu, za obliczenia
    > konstruktorskie i tak dalej.

    Niech nie ściemniają. Konstruktor jest zawsze w cenie architektury. Może nie
    ma geodety ale geodeta to 200-300zł i lepiej samemu zapłacić niż miałby
    architekt doliczyć prowizję.
    Taki projekt indywidualny nie moze kosztowac więcej niż 10 tysiecy za full
    serwis. Jedyne co będziesz musial robic to ewentualnie zawieźć do starostwa
    i podbic dziennik budowy i załatwić geodete ale też niekoniecznie.
    Niech nie przesadzają z tymi 50ma tysiącami.