  • Data: 2018-12-10 07:42:44
    Temat: Re: Sprawność kotła gazowego, jak zmierzyć?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.12.2018 o 22:35, Janusz pisze:
    > a te spaliny to gdzie
    > mierzysz?
    To kocioł Saunier Duval Themaclassic 21 z zamkniętą komorą spalania.
    Temperaturę mierzę bespośrednio nad kotłem w miejscu, gdzie podłączone
    są rury (wylot spalin i dolot powietrza). Jest tam wykręcana zaślepka
    przez którą jest dostęp do wylotu.
    Tak więc wydaje mi się, że jest tam 100% spalin trochę rozcieńczonych
    nadmiarem powietrza. "Cug" wymusza wentylator.
    Jacek