  • Data: 2010-10-20 06:51:22
    Temat: Re: Sprawnosc kotlow
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i9ktc7$8gh$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > E tam, my sie tu tylko zastanawiamy i czekamy az ktos kompetentny sie
    > wypowie.

    No mi wychodzi prosty rachunek. Jak wiadomo kotly kondensacyjne maja powyzej
    100%, no ale to jest skutek lewego liczenia. Gdy uwzglednic energie
    odzyskana ze skraplania i w stosunku do tej calosci liczyc sprawnosci kotly
    kondensacyjne mialyby okolo 98%. Czyli zostaje dwa procent na: sprawnosc
    spalania, straty kominowe i straty przez promieniowanie - NASA powinna sie
    uczyc.