  • Data: 2019-01-03 23:04:18
    Temat: Re: Sprawo-znawstwo
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-03 o 09:16, Budyń pisze:
> [...]
    mnie, nie bedzie sie chcialo czytac co napisales.
    > on kiedys na motocyklowej tak pisał o ile pamiec mnie nie myli. Na razie talarków
    nie ma, tez nie przeczytalem :)
    > Ale ty masz tu wrogow, przeczyta taki i co - talarki? :P
    >
    > b.

    Zbieram się i jadę z tasakiem do Łodzi :)

    Przeczytałem całość i muszę przyznać, że jest w tym dużo prawdy, a
    Zmrogg fajnie to ujął.

    Niestety zapomniał o jeszcze jednej grupie, którą można spotkać w
    szczególności w internecie to: Trolle.

    Trolle to takie bezimienne twory, które udają przyjaciół Klienta.
    Uważają się za wszechwiedzących, nieomylnych i lepiej obeznanych od
    Architektów, Inżynierów, Regulatorów, Wykonawców i Klientów razem
    wziętych. Ale każda ich działalność ma na celu zaszkodzić wszystkim ww
    grupom, a w szczególności Klientowi. Ich szczególną cechą jest nocne
    czatowanie w celu pouczania i wytykania błędów innym.