  • Data: 2019-01-04 01:09:00
    Temat: Re: Sprawo-znawstwo
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A skad mam wiedziec ze nie klamiesz jak z wodnym chlebem? Poza tym wielu a moze
    nawet wszyscy, raptem to kilka osob ale fajnie brzmi, przeczytalo poczatek i wiecej
    nie otwieralo tematu. Mozliwosc bolesnego przerobienia mnie na dziewczynke jest tutaj
    tak kuszaca ze po chinsku by niektorzy przeczytali i to dwa razy. Proporcjonalnie co
    najwyzej kawalek napletka mozesz mi przyciac. Dla kawalka mojego napletka nie warto
    wstac z fotela zeby tasak z szuflady wyjac. Ze wzgledu na calkowty brak
    zainteresowania moja propozycja zamykam watek z odrzucona propozycja nie do
    odrzucenia.

    Masz rację, że nawet nie opłaca się wstawać z fotela, bo Twoje
    deklaracje to tylko czcze obietnice, a ponadto w Twoim przypadku
    napletek to i tak byłaby całość.