  • Data: 2015-09-20 00:23:36
    Temat: Re: Stacja pogodowa jaka ?
    Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 10:33:27 UTC+2 użytkownik mirko napisał:
    > Jaka polecacie stacje pogodową bezprzewodową? chodzi mi o dokładne dane
    > i żeby zakres temp był od -40 do + 50

    Ja kiedyś ojcu kupiłem taką stację z wiatromierzem (coś podobnego do tego:
    http://www.nagrzewanie.pl/742,pl-radiowa-stacja-pogo
    dowa-te831x.html) jakiejś niemieckiej firmy nazwy nie pamiętam (zdaje się, że
    3-literowa).
    Bateria na wiatromierzu trzyma 1,5-2 lata (i co tyle czasu trzeba wdrapać się na dach
    w celu wymiany). Baterie jakieś takie zwykłe-lepsze. Najczęściej wymieniana jest
    bateria w czujniku na ścianie - wytrzymuje mniej niż rok. No i w samym
    urządzeniu/wyświetlaczu, też roku nie wytrzyma). A, czujnik deszczu... wymieniana
    chyba była raz, czyli wytrzymuje jakieś 3-4 lata, mimo, że jest w znacznej odległości
    od domu.

    No, ale to nie mieści się w podanym budżecie.

    pozdr