  • Data: 2019-07-05 15:44:01
    Temat: Re: Stare budownictwo
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 lipca 2019 15:28:04 UTC-5 użytkownik KIKI napisał:

    > Parter nad piwnicą. Taka kamienica nazwijmy to.

    Ja bym rwal wszystko lacznie z tynkami i podloga i zrobil od zera.
    Wtedy masz wiecej mozliwosci i kontroli nad wynikiem.
    Stare deski kupi od ciebie Sokolowski.

    Jak nie chcesz rwac to przynajmniej musisz zrobic dobra ocene stanu aktualnego.
    Jak wszystko suche to pod podloge dac keramzyt tak jak Zenek pisze. Luzne deski albo
    podobijac jak legary rowne albo dodac podkladki miedzy deske a legar aby calosc
    wyszla prosto i bez szpar.

    Jak deski nie maja wpustow to skrzypienia sie nie pozbedziesz. Nawet jak nie bedzie
    teraz to kiedys sie pojawi. Jak wpusty sa to jest wieksza szansa ze calosc bedzie
    sztywna i bedzie pracowac jako calosc. Choc nadal moze skrzypiec.

    Generalnie skrzypienie bierze sie z tego ze cos jest nierowno i niedopasowane.
    Jak zerwiesz podloge i wyrownasz legary i nabijesz deski spowrotem to powinno pomoc.
    Dodanie sklejki/osb na spod mocno usztywni calosc i sprawi ze skrzypienie
    zminimalizujesz.