  • Data: 2018-09-13 06:27:23
    Temat: Re: Sterownik pokojowy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak znam zycie nadzorowales montaz instalacji z jedna rurka. Oczywiscie tak jak
    kiedys chleb byla Twojego projektu.

    Twoje porady o zarysowywaniu gniazd w zaworach jak zwykle mają na celu
    tylko i wyłącznie narazić na szkodę i duże koszty innych.

    Ciekawi mnie dlaczego dajesz takie porady? Czy z zawiści, bo w życiu ci
    nie wyszło i musisz mieszkać w starej, czyjejś ruderze, czy ze złości,
    czy też z totalnej głupoty?

    Mam nadzieje, że nie znajdzie się nikt tak głupi jak ty i nie będzie
    niszczył nowych grzejników.