  • Data: 2016-10-30 17:34:15
    Temat: Re: Stojak na telewizor, ale meblowy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-30 17:16, wowa wrote:
    > Aż poszedłem zmierzyć, środek TV mam na wysokości 105cm i jest dobrze
    > dla osoby na fotelu (wysokość oczu) i na krześle.

    Środek telewizora nie jest tym samym co wysokośc płyty meblowej.

    > Sztywność płyty osiągniesz dając pionowe listwy (drewno) na kołki i
    > klej.

    Drewno elastyczne jest. Nie przypuszczam żeby półtora metra płyty
    meblowej dało się ustablizować byle tyczką. Mówie z praktyki - miałem
    kiedyś wieszak z lustrem o podobnej kontrukcji wzmacniany na plecach
    solidnymi listwami. Nie był stabilny, wieszanie płasza powodowało
    widoczne bujanie.