  • Data: 2016-06-27 23:35:00
    Temat: Re: Stopa pod słupek bramy przesuwnej
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 czerwca 2016 23:16:00 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tak tez zrobilem, jednak wymiar i tak sie rozjechal. Trudno panowac nad
    > gruntem, kiedy od sopodu wszystko permanentnie plynie. Wiec najpierw
    > gasi sie pozar do linii splywu a pozniej mysli nad wymiarem powyzej.
    > Jedna wielka improwizacja. Najpierw wybrac to co sie owalilo, zmierzyc
    > glebokosc a w dole ciagle naplywa woda.

    Spoko - ja kopalem koparka na lekkim kacu i zamiast 30cm wykopalem na szerokosc chyba
    z 80cm bo krzywo zaczalem. Poszlo z 5m3 betonu zamiast planowanych
    niecalych dwoch, bo nie chcialo mi sie szalowac :D Mam pancerny fundament
    ale nigdy wiecej nie popelnie bledu w postaci krecenia takiej ilosci betonu
    w betoniarce :-)

    Chociaz mowie to od dawna a w zeszlym roku fundament pod grillo-wedzarnik tez
    krecilem recznie przez ~5h z dwoma pomocnikami.. Ale jakos tak wyszlo ze
    niedziela byla i czas mielismy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.