    From: "HANA" <h...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Studnia vs pozwolenia
    Date: Fri, 25 Jul 2014 03:55:40 +0200

    Użytkownik "dolniak" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a7a0ed10-5147-406d-bc21-afc88e3e9282@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 24 lipca 2014 20:58:37 UTC+2 użytkownik .:Artur:. napisał:
    > Hej Mam pytanie przymierzam si? do wiercenia studni(tylko wiercenia bez
    > obudowy bo to wa?ne). I si? pytam naszych oficjeli w strostwie czy jak??
    > dokumntacj? im si? nale?y przy poborze do 5m3 na w?asny u?ytek i h studni
    > poni?ej 30m? Jakie? moje zdiwienie by?o, ?e wymagaj? Projektu prac
    > geologicznych Dokumntacje hydrologiczn? Te kwity do nich potem do 2 mcy
    > czekania i mog? wiercic. ======== Ale ta dokuntacja to jakies 1,5 kPLN
    > wiec pomyszkowa?em troche i si? okazuje ?e w innych powiatach nic nie
    > trzeba :( tylko po wywierceniu zg?osi? obudow? studni do wydzia?u
> [...]

    Witam
    A kto ci każe tak glęboko wiercić?Pogadaj z fachowym studniarzem,on ci
    wyjaśni.
    Haczyk jest w tych"poniżej 30 m"na taką studnię potrzebna dokumentacja.Do
    30m nic nie trzeba(no dobra,może zgloszenie)a glębokości studni nikt nie
    sprawdza-przynajmniej ja o tym nie slyszalem.

    Dokladnie tak jak napisales
    do 30m glebokosci zgloszenie
    powyzej 30 m PnB

    zglosic studnie np. 15 m glebokosci
    i juz
    jak bys potrzebowal papiery i rysunki do zgloszenia pisz na maila ze strony
    w podpisie (tej pierwszej)

    Andrzej
    ---/---
    www.hana.com.pl
    www.fortunegreen.pl
    www.osiedlekaskada.pl
    www.bartolty.com.pl

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.