  • Data: 2019-01-06 00:22:41
    Temat: Re: Sufit napinany
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 stycznia 2019 17:01:38 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > Na razie rozważam za i przeciw, o wycenę też poprosiłem więc bardzo
    > możliwe, że jak takowa się pojawi, to szybko przestanę się interesować ;)

    Zależy czy pytałeś wykonawcy, czy dystrybutora folii :)
    Na allegro sprzedaje jeden Ukrainiec folie - 30 pln / m2 z przygotowaniem
    - wysyłasz wymiary i dostajesz gotową folię z wklejonymi harpunami.
    Facet ma też wszystkie narzędzia ("specjalną" szpachelkę do wkładania folii
    w profile). Profile kupisz też na allegro tylko szukaj od razu takich co
    mają w komplecie uszczelki, bo między krawędzią folii, a sufitem zostaje
    ok 2-3-4-5mm szpara którą trzeba wypełnić uszczelką (guma).

    Robota jest wyjątkowo prosta - robiłem u siebie dwa takie sufity w zeszłym
    roku, acz musisz lubić ciepło bo przy wkładaniu trzeba mocno nagrzać
    pomieszczenie i w czasie samego napinania również dogrzewać (tylko
    nagrzewnica gazowa - wystarczy mała). Sufit ~20m2 robiąc pierwszy raz
    (nie licząc przykręcania profili) napniesz gdzieś w godzinę.

    Ja mam folię półprzeźroczystą (tzn. jest matowa, biała ale nad nią mam paski
    LEDowe więc po włączeniu - sufit świeci). Wygląda bosko. Super nowocześnie,
    idealnie równo. Ale musisz sam zrobić - wtedy zmieścisz się z wszystkim
    gdzieś w granicy 35 pln / m2. Wykonawcy kasują u nas od 100 pln / m2
    z materiałem. Niezły biznes na tym jest póki co dla wykonawców ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.