  • Data: 2019-12-04 21:34:22
    Temat: Re: Super lodówka
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2019-12-04 o 09:13 -0800, Zenek Kapelinder napisał:
    > Wyraźnie zaznaczyles ze istnieje sprawa kosztów przyglądania się
    > lodowce w środku.

    Na ścisłość to pisałem o "koszcie ekologicznym" oraz o "watogodzinach
    lecących w atmosferę". W tym drugim przypadku mogę jednak zrozumieć, że
    z perspektywy emeryta mogło to faktycznie zabrzmieć jak "drogie
    pieniądze uciekają do nieba", choć zupełnie nie to miałem na myśli.

    > Do tego lodówka otwierana do gory. Ze względów praktycznych poroniony
    > pomysł do domu.

    Bo schylać się trzeba, a współczesny człowiek nie lubi ruchu? Tak, o
    tym też pisałem.

    > Proponując zmianę na otwierana do góry podświadomie chcesz
    > zaoszczędzić na grzaniu powietrza.

    Powietrze to pół biedy. Grzania zawartości lodówki podczas
    długich obserwacji lodówkowej fauny też fajnie byłoby uniknąć.

    Mateusz