eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domSuszarka wywiewowa - zima - odprowadzenie pary przez ścianę? › Re: Suszarka wywiewowa - zima - odprowadzenie pary przez ścianę?
  • Data: 2016-02-28 13:48:59
    Temat: Re: Suszarka wywiewowa - zima - odprowadzenie pary przez ścianę?
    Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-29 22:36, n...@g...com pisze:

    > Miałam kondensacyjną. Kupę (zimnej) wody pobierała do skraplania pary, to po
    pierwsze. Po drugie - dla oszczędności prądu (grzanie wody) chcę podłączyć pralkę do
    wody ciepłej, tj. podgrzanej za pom. fotowoltaiki, która mi bardzo efektywnie pracuje
    nawet zimą i szkoda byłoby tego nie wykorzystać. No a jak wiadomo kiepsko się skrapla
    parę ciepłą wodą :-))
    > No i dodatkowa korzyść - ciepłe pranko szybciej się wysuszy :-)

    Suszarka kondensacyjna nie pobiera nic poza ENERGIĄ ELEKTRYCZNĄ, więc
    Jeśli chcesz podłączyć ciepłą wodę do pralki i wystarczy jej do płukania
    to i tak woda zostanie odwirowana i co najwyżej będziesz miał ciepłe
    odwirowane pranie a suszarka kondensacyjna w bębnie będzie podnosić
    temperaturę żeby tę pozostała wodę oddzielić od prania.