  • 21. Data: 2021-07-11 16:45:46
    Temat: Re: System jednego klucza
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 11 lipca 2021 o 16:39:00 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    .
    > To jak będzie z przepisem na wodny chleb. Zdradzisz go w końcu?

    Sklerozę już masz?
    Uzyszkodnik pisał w tamtym wątku o BEZWODNYM chlebie.
    Wyliczenia zapodał wtedy takie że 100% wody z chleba podczas pieczenia wyparowuje.
    Nie wierzysz to wróć do tego wątku i sprawdz.

  • 22. Data: 2021-07-11 16:55:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 11 lipca 2021 o 11:52:19 UTC+2 WS napisał(a):
> [...]
    odporności na włamanie. Net to twoje przekleństwo. Jest w nim wszystko. I dzięki temu
    możesz stwarzać wrażenie że się na wszystkim znasz.
    > Pojęcie odporności istnieje ;) są nawet zdefiniowane klasy odporności, np. dla
    drzwi https://pl.wikipedia.org/wiki/Drzwi_antyw%C5%82amani
    owe
    > Natomiast oczywiście nie istnieje idealne zabezpieczenie - takie nie do złamania...
    ale celem tych zwykłych jest zniechęcenie złodzieja, opóźnienie wejścia zwiększające
    szanse, że ktoś zauważy,
    > czy wręcz wybiorą gorzej zabezpieczone mieszkanie sąsiadów ;)
    I nagle się okazuje że drzwi które według producenta mogły by zabezpieczać schron
    przeciwatomowy mają futrynę osadzona przez uzyszkodnika na piankę w ścianie z pustaka
    którego przycina się ręczna piła do metalu. Kiedyś w LM był konkurs kto
    otworzy/wyłamie jakieś super drzwi. Poszedlem na metalowy, przyszedłem z dużym
    młotem, siekiera co za klin by mogła robić i łomem największym jaki był. To się
    okazało że takimi narzędziami nie można. Można tylko tymi co dają a dawali średniej
    wielkości wkrętak. Znajomego okradli. To była kradzież na zamówienie bo wiedzieli co
    wziąć i nic więcej nie ruszyli. Przyszli z metalowymi drzwiami że niby mieli montować
    dodatkowe. Miał takie antywłamaniowe to je wyrwali jakimś rozpierakiem. Sąsiedzi
    wyglądali co się dzieje ale zobaczyli że ekipa drzwi montuje to uznali hałas za
    uzasadniony.

  • 23. Data: 2021-07-11 17:06:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 11 lipca 2021 o 16:45:48 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    > Wyliczenia zapodał wtedy takie że 100% wody z chleba podczas pieczenia wyparowuje.
    > Nie wierzysz to wróć do tego wątku i sprawdz.
    Pamiętam. Z tym że ciasto składało się prawie z samej wody i było pieczone w 180
    stopniach. Jego maszynka do chleba miała grzalke 1,5kW i pieczenie trwało ponad
    godzinę, chyba poltorej godziny. Woda u niego raczej się piekła niż
    odparowywala.Poruszył ten temat tylko dlatego że w jakimś temacie związanym z
    pieczeniem chleba i zużyciem prądu przez maszynkę napisałem że cirka jebalt
    dwadzieścia groszy prąd kosztuje. Jak wyjebalo w kosmos w Warszawie Rotundę to mówili
    że Gierek puścił gaz przewodami telefonicznymi, uzyszkodnik go przebił pieczeniem
    ciasta składającego się przede wszystkim z wody. A może to ta woda do wodnego chleba
    jest co ja uzyszkodnik tu leje. I powstają po upieczeniu głodne kawałki, które nam
    tutaj wstawia.

  • 24. Data: 2021-07-11 17:17:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-07-11 o 16:45, Kris pisze:
> [...]
    >
    > Uzyszkodnik pisał w tamtym wątku o BEZWODNYM chlebie.
    > Wyliczenia zapodał wtedy takie że 100% wody z chleba podczas pieczenia wyparowuje.

    Widzę, że wątek zmierza w kierunku oszczędzania wody :-)

  • 25. Data: 2021-07-11 17:20:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 11 lipca 2021 o 17:17:33 UTC+2 cef napisał(a):
    takie że 100% wody z chleba podczas pieczenia wyparowuje.
    > Widzę, że wątek zmierza w kierunku oszczędzania wody :-)

    Jak ją oszczędzać wiesz może?;)

  • 26. Data: 2021-07-11 17:33:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 11 lipca 2021 o 17:20:42 UTC+2 Kris napisał(a):
    > niedziela, 11 lipca 2021 o 17:17:33 UTC+2 cef napisał(a):
    > takie że 100% wody z chleba podczas pieczenia wyparowuje.
    > Jak ją oszczędzać wiesz może?;)
    Ja wiem. Trzeba korzystać z tej wody co ja tutaj uzyszkodnik leje. Niewyczerpane
    źródło.

  • 27. Data: 2021-07-11 17:53:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > Wyliczenia zapodał wtedy takie że 100% wody z chleba podczas pieczenia wyparowuje.
    > Nie wierzysz to wróć do tego wątku i sprawdz.

    Dlaczego jesteś kłamcą?

  • 28. Data: 2021-07-11 17:53:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 29. Data: 2021-07-11 19:55:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 11 lipca 2021 o 17:33:19 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    > Ja wiem. Trzeba korzystać z tej wody co ja tutaj uzyszkodnik leje. Niewyczerpane
    źródło.

    Klawiatura mu się zacięła albo jakiś problem techmiczy ma bo kilkadziesiąt już chyba
    dzisiaj identycznych postów wysłał.
    Albo zwyczajnie po pijaku pisze i wysyła na lewo i prawo przypadkowe wpisy

  • 30. Data: 2021-07-11 20:01:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>