  • 271. Data: 2021-04-30 07:00:40
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pogadaj sobie np. z Indianami wytrzebionymi przez ospę.

    -----

  • 272. Data: 2021-04-30 07:04:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Super, jeśli np. prezes jakiejś firmy lub profesor nauk umrze za zapalenia paznokcia?

    -----

  • 273. Data: 2021-04-30 07:07:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dodaj parking i obiady w kantynie.

    -----
    > Pobyt rodziców w szpitalu już podobno bezpłatny jest, ale to musiałby ktoś
    potwierdzić.

  • 274. Data: 2021-04-30 08:07:26
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 29.04.2021 o 22:59, Budzik pisze:
    > Gates powiedział na konferencji o koniecznosci ograniczenia wzrostu
    > populacji.
    > I od tego czasu jest okreslany jako patol chcacy depopulować swiat.

    A tam zaraz patol, faszysta zwykły jakich wielu.

  • 275. Data: 2021-04-30 08:17:07
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 29.04.2021 o 16:48, Myjk pisze:
    > Wed, 28 Apr 2021 10:55:12 -0700 (PDT), Maynard Keanan

    > Owszem, nie ma.

    > Prędzej twoim. Nie wiem z którego bananowca się urwałeś, bo pierwszy raz
    > cię na oczy widzę trollu zafajdany, ale wracaj skąd przylazłeś.

    > Ludzie nie rozumieją prostych rzeczy, większość nie potrafi o siebie
    > zadbać, a co dopiero o innych.

    > Przecież lekarze są w zmowie z firmami farmaceutycznymi, naiwniaku.

    > Bueheheh.

    Dla Myjk-a nie ma już ratunku, na szczęście to otwarte forum i czytają
    to inni, być może nie mający wyrobionej opinii.
    Bo jak dyskutować z głupcem? Nie da się. Jesteś, trollu zafajdany, tylko
    pożytecznym idiotą podsuwającym idiotyzmy do prostowania.
    Do tego co wyżej nawet nie ma jak się odnieść ale śmiało...

  • 276. Data: 2021-04-30 08:18:21
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 29.04.2021 o 20:36, Ghost pisze:
    > wszyscy poowinni sie szczepic, zeby
    > nie roznosic.

    Szczepienie nie daje tej gwarancji.

  • 277. Data: 2021-04-30 08:26:12
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 29.04.2021 o 17:23, Myjk pisze:
    > Już dawno jest stwierdzone, że nieliczne jednostki wiedzą co dla nich
    > dobre.

    Serio?
    Myjk pewnie nie wierzy przy okazji w demokrację, hę?
    Jakież to żałosne i bezdennie głupie przy okazji.

    > Dlatego mamy "władzę", która posiłkuje się specjalistami.

    "Wszystko w państwie, nic poza państwem, nic przeciwko państwu".
    Mussolini przybiłby Myjkowi piątkę.

    > Specjaliści mówią zgodnie, trzeba się samoograniczać i szczepić.

    Brednie. Wielu specjalistów otwarcie krytykuje poczynania władzy i ich
    ekspertów.

    > Ale oni
    > pewnie przekupieni są, bo są tacy oświeceni "prawicowcy", doskonale wiedzą
    > lepiej -- wszak wszyscy są po medycynie, studiowali, badali itd.

    Pierdolenia idioty nie komentuję.

  • 278. Data: 2021-04-30 08:38:52
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 29.04.2021 o 22:57, Pete pisze:
    > Jak państwo stać na 100% L4, 100 tys odprawy dla górników to może niech
    > założy fundusz wsparcia po NOP i sfinansuje koszty z nim związane.

    Jeśli system jest przymusowy to jasne jest, że taki fundusz być powinien.
    Problemem jest też brak transparentności w domenie publicznej a co za
    tym idzie kontroli społecznej poczynań pracowników publicznych.
    Powinny być dostępne jasne procedury zgłaszania zażalenia, dla Ciebie
    jako korzystającego z usług, z jasną i krótką drogą ich rozpatrzenia
    przez niezależny organ kontrolny. Kary za takie zachowanie personelu
    jakie opisujesz powinny być nieuchronne i dotkliwe.

    Najlepiej jednak gdyby system przymusowy nie był.
    Cały ten szajs odszedłby w zapomnienie.

    > Myślę, że połowa antyszczepionkowców zdecydowałaby się zaszczepić.

    Niech każdy dba o samego siebie a o innych z własnej woli.
    Faszysta chce abyś Ty dbał o mnie pod przymusem.

    > Ale nie. Łatwiej użyć społeczeństwa i szczuć jednych na drugich.

    Za mało własności prywatnej, za dużo bolszewizmu.
    Takie są później skutki.

  • 279. Data: 2021-04-30 09:54:53
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.04.2021 o 16:16, Myjk pisze:
    > Wed, 28 Apr 2021 21:35:04 +0100, ddddddddddddd

    > Pytałem czy jakbyś zmarł w wyniku braku działań anty-covid to by było
    > dobrze.

    tak, tak samo jak mogę umrzeć w wyniku braku działań anty-grypowych

    > To chyba oczywiste że każdy by wybrał grupę 3, bo każdy chce żyć normalnie.

    na pewno nie każdy - np. ty mógłbyś być w grupie 1
    Na pewno nie przy takim poziomie straszenia jak teraz - przypomnij sobie
    jakie miałeś obawy w marcu 2020 - każdy był dużo bardziej wystraszony i
    spokojnie mogłoby się to podzielić na 3 równe grupy

    > Zresztą to było widac po emerytach, trąbiło się że są najbardziej narażeni,
    > a sklepy pękały w szwach właśnie przez tych ludzi.

    i umarli w drodze do domu?

    > Owszem, ale skoro wszyscy będą zaszczepieni, to jakie to ma znaczenie skoro
    > i tak nikt nie choruje? Już pomijam że wirus w końcu by został
    > wyeliminowany w znacznym stopniu, bo byłby zwalczany w zarodku dzięki
    > szczepieniu.

    nigdy wszyscy nie byliby zaszczepieni, nawet w Chinach tak nie jest i
    mam nadzieję że tacy jak ty nie zrobią z tego kontynentu Europejskiej
    Republiki Ludowej

    > Ale że co, jak będą chorować pomimo szczepienia?

    Nie, w ogóle jak będą chorować. Ja mogę płacić za siebie, a ty za siebie.

    > Trwając dalej w lockdownie,

    nie bo lockdown nic nie daje
    wszyscy szybko zapomnieli dlaczego lockdown był wprowadzany (żeby
    szpitale wytrzymały), tak samo jak zapominają po co jest szczepionka
    (narracja zaszczep się bo ochronisz innych przeszła w zaszczep się bo
    ochronisz siebie a następnie w zaszczep się to lżej przejdziesz) -
    normalnie Orwell

    tudzież tracąc ludzi. UK tak chciało, szybko
    > zrezygnowali, bo zauważyli że by zaraz mieli ulice pełne trupów których nie
    > nadążą chować.

    nie, nie mieli ulic pełnych trupów. Wykonuję usługi dla NHS i wiem coś o tym
    Większość mieszkańców wyginęło za to w Szwecji, niektóre stany USA
    opustoszeją do przyszłego roku itd...

    > Ponieważ po grypie nie lądowało się pod respiratorami, a z pewnością nie w
    > takiej ilości aby służba zdrowia stawała się niewydolna.

    a przy covidzie się ląduje... często niepotrzebnie. CVD się nie leczy,
    czeka się na stan ciężki. Służba zdrowia jest niewydolna bo szpitale cvd
    mają np teraz pojedynczych klientów, a paraliżuje się ją przez blokady i
    papierologię związaną z kolejnym wirusem

    Zapewne dlatego
    > nie było też nigdy ciśnienia na masowe szczepienia, a co powinno być IMHO
    > zmienione.

    możesz spokojnie emigrować do Chin gdzie państwo o ciebie zadba

    Lukasz

  • 280. Data: 2021-04-30 09:57:01
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-04-29 o 16:45, Myjk pisze:
    > Wed, 28 Apr 2021 18:59:42 +0200, t-1

    > Nie wiem co masz pod miską, że na podstawie powyższej wypowiedzi doszedłeś
    > do wniosku że jestem "zwolennikiem" eksterminacji (szczególnie już
    > żyjących) ludzi, ale zmień sobie olej zanim zaczniesz się wypowiadać.

    Na dodatek jesteś megalomanem.
    Nie pisałem, że nadajesz się na Furera mogącego o czymkolwiek decydować.
    Jesteś tylko kandydatem na żarliwego wykonawcę rozkazów.