  • 791. Data: 2021-07-08 10:03:04
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 08.07.2021 o 07:54, ddddddddddddd pisze:

    > póki co macie 6x większe prawdopodobieństwo śmierci w najbliższej fali
    > niż ja. Na szczęście nadal niewielkie - równie niewielkie jak ryzyko
    > mojej śmierci z powodu covid.

    A Twoja babcia lub mama - jakie mają ryzyko?

    --
    Ewa

  • 792. Data: 2021-07-08 10:23:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-08 o 10:03, FEniks pisze:
> [...]

    Potwierdzone naukowo przez najwybitniejsze grono przedszkolaków z
    przedszkola nr ... w Wąchocku.

    > A Twoja babcia lub mama - jakie mają ryzyko?

    Żadne, bo już umarły ze starości. Ale w szpitalu im wpisali covid, bo
    szpitale i lekarze dostają kasę jak wpiszą covid jako przyczynę śmierci.
    Poza tym piszą tak, bo mają takie polecenie, aby jak najwięcej ludzi
    zastraszyć i żeby sobie pozwolili zaszczepić mikroprocesory, a poza tym,
    żeby na nich dokonać eutanazji :)

    Ten kto się szczepi, ten frajer :)

  • 793. Data: 2021-07-08 18:18:35
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 08.07.2021 o 09:03, FEniks pisze:

    > A Twoja babcia lub mama - jakie mają ryzyko?

    ciężko powiedzieć, poniżej 1%, ale nie martw się - ode mnie się nie
    zarazi, bo wyjazd do Polski kosztuje mnie 2x więcej niż rok temu i rząd
    skutecznie przekonał mnie do budowania niezależności, co nie idzie w
    parze z wydawaniem pieniędzy na zachcianki rządu (testy, kwarantanny).
    Nie wiem też jakie ryzyko ma mama znajomego który był u mnie wczoraj, a
    która co 6 miesięcy miała operację i coś tam wymieniane (nie chcę
    skłamać, nawet nie pamiętam czy z płucami czy z czym, wkładają jej coś
    tymczasowego), a przez zaprzestanie świadczeń spowodowane przez rządy (a
    pośrednio przez twoją obojętność i przyzwolenie) chodzi z tym ponad rok.

    Lukasz

  • 794. Data: 2021-07-08 18:21:32
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 08.07.2021 o 09:23, Uzytkownik pisze:

    > Potwierdzone naukowo przez najwybitniejsze grono przedszkolaków z
    > przedszkola nr ... w Wąchocku.

    nie potwierdzone naukowo, wyczytane z liczby zgonów udostępnionych przez NHS

    > Żadne, bo już umarły ze starości. Ale w szpitalu im wpisali covid, bo
    > szpitale i lekarze dostają kasę jak wpiszą covid jako przyczynę śmierci.

    Moja mama żyje, ma się dobrze, bez szczepienia. Za to owszem - wujek
    miał wpisany covid w akcie, bo najbliższej rodzinie nie zależało na tym,
    żeby statystyki nie były zafałszowane

    :) ten się śmieje, kto...

  • 795. Data: 2021-07-08 21:19:05
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 08.07.2021 o 18:18, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > tymczasowego), a przez zaprzestanie świadczeń spowodowane przez rządy
    > (a pośrednio przez twoją obojętność i przyzwolenie) chodzi z tym ponad

    Przez twoje zaniechanie może z tym czym czekać przez kolejny rok.

    --
    Ewa

  • 796. Data: 2021-07-08 22:27:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-08 o 21:19, FEniks pisze:

    > Przez twoje zaniechanie może z tym czym czekać przez kolejny rok.

    Raczej kolejne lata. Przy obecnym tempie i niechęci do szczepień, stan
    pandemii potrwa co najmniej do 2023r., albo i jeszcze dłużej, bo wirus
    szalejący w społeczeństwie będzie mutował. Powstrzymać go może tylko i
    wyłącznie odporność populacyjna, którą można uzyskać tylko i wyłącznie
    poprzez szczepienie.

    Bezmyślni ludzie nie zdają sobie sprawy, że będąc opieszałymi w
    szczepieniu, to właśnie oni sprawiają, że będą się pojawiały kolejne
    mutacje wirusa i umrze spora część społeczeństwa, która nie doczeka się
    leczenia innych chorób.

    Kolego ddddddddddddd to właśnie Ty i Tobie podobni będą winni tego, że
    mama Twojego znajomego może się nie doczekać leczenia, a pandemia, która
    mogłaby się skończyć już w tym roku, będzie szalała jeszcze przez wiele
    lat i będzie zbiera swoje żniwo. To właśnie tacy ludzie, którzy
    doszukują się spisków w szczepieniach będą odpowiedzialni za wiele
    tysięcy kolejnych zgonów i ciężkich powikłań.

    Szczepienie to już nie jest indywidualna sprawa każdego, lecz wspólna
    sprawa całego społeczeństwa.

    W krajach, gdzie podeszli do szczepień odpowiedzialnie (np Izrael),
    kończą się obostrzenia i ludzie wracają do normalnego życia.

  • 797. Data: 2021-07-09 06:54:48
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 08.07.2021 o 20:19, FEniks pisze:

    > Przez twoje zaniechanie może z tym czym czekać przez kolejny rok.

    To zwolennicy celebracji tego wirusa są współwinni nadmiarowych zgonów.

  • 798. Data: 2021-07-09 07:00:36
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 08.07.2021 o 21:27, Uzytkownik pisze:

    > Raczej kolejne lata. Przy obecnym tempie i niechęci do szczepień, stan
    > pandemii potrwa co najmniej do 2023r., albo i jeszcze dłużej, bo wirus
    > szalejący w społeczeństwie będzie mutował.

    mam dla ciebie złą wiadomość - i tak będzie mutował.

    Powstrzymać go może tylko i
    > wyłącznie odporność populacyjna, którą można uzyskać tylko i wyłącznie
    > poprzez szczepienie.

    powiedział specjalizta z telewizora ;)

> [...]
    > szczepieniu, to właśnie oni sprawiają, że będą się pojawiały kolejne
    > mutacje wirusa i umrze spora część społeczeństwa, która nie doczeka się

    nie doczeka się leczenia, bo leczenie jest wyłączone

> [...]
    > doszukują się spisków w szczepieniach będą odpowiedzialni za wiele
    > tysięcy kolejnych zgonów i ciężkich powikłań.

    Nie, to nie ja jestem za tym, żeby zamykać służbę zdrowia, bo lekarze
    powinni leczyć tylko zdrowych.

    > Szczepienie to już nie jest indywidualna sprawa każdego, lecz wspólna
    > sprawa całego społeczeństwa.

    podczas ostatnich 30 lat pandemii grypy nie szczepiłem się i szczepić
    się teraz nie będę. Różni się to tylko tym, że przy grypie można było
    korzystać z opieki zdrowotnej

    > W krajach, gdzie podeszli do szczepień odpowiedzialnie (np Izrael),
    > kończą się obostrzenia i ludzie wracają do normalnego życia.

    A w tych nieodpowiedzialnych śmiertelność jest podobna

  • 799. Data: 2021-07-09 10:18:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Mały Szymon zmarł po odłączeniu od respiratora.
    Śledztwo ostatecznie umorzone":
    www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/radom-koniec-sle
    dztwa-w-sprawie-smierci-malego-szymona/l9wh31x,79cfc
    278

  • 800. Data: 2021-07-09 11:07:00
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    > Poza tym piszą tak, bo mają takie polecenie, aby jak najwięcej ludzi
    > zastraszyć i żeby sobie pozwolili zaszczepić mikroprocesory, a poza tym,

    ci co wierzą płaskiemu ekranowi, wierzą też w płaską ziemię :)
    możesz wymyślać powody żeby ośmieszyć tych, którzy nie wierzą
    ocenzurowanym przez duże firmy wiadomości (to że fakt-checkers z fb
    dostali ponad miliard $ od firm farmaceutycznych już ktoś sprawdził)
    Ja tam zamiast szczepionki wolę dążyć do tego żeby zostać VIPem - ich
    wirusy się nie trzymają, mogą chodzić bez maseczek i latać bez testów -
    a wbrew pozorom nie trzeba do tego zostać posłem. Zostanie vipem w
    przeciwieństwie do szczepienia jest w 100% skuteczne - widać to po
    ministrach, którzy oficjalnie występują w maskach, a chwilę
    później/przed zdejmują, czy nawet kowidynkach (pogodynkach kowidowych
    namawiających w BBC do dystansu), dających się sfotografować w tłumie
    bez masek czy dystansu kilka godzin później.