  • 801. Data: 2021-07-09 11:52:02
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-07-08 o 22:27 +0200, Uzytkownik napisał:
    > Powstrzymać go może tylko i wyłącznie odporność populacyjna, którą
    > można uzyskać tylko i wyłącznie poprzez szczepienie.

    To "tylko i wyłącznie" jest nieco przesadne. Czy z Hiszpanką ludzkość
    poradziła sobie dzięki szczepieniom?

    > To właśnie tacy ludzie, którzy doszukują się spisków w szczepieniach
    > będą odpowiedzialni za wiele tysięcy kolejnych zgonów i ciężkich
    > powikłań.

    Nie wszyscy nieszczepieni muszą koniecznie być spiskowcami. Mogą być po
    prostu nieufni, i tym mniej chętni na przyjęcie nowopowstałego produktu
    jeśli już posiadają stosowne antyciała po przejściu choroby. Historia
    zna przypadki skandali sanitarnych, które wyszły na jaw dopiero po
    latach.

    Mateusz

  • 802. Data: 2021-07-09 12:13:24
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    > jeśli już posiadają stosowne antyciała po przejściu choroby. Historia
    > zna przypadki skandali sanitarnych, które wyszły na jaw dopiero po

    choćby świńska grypa, przy której też próbowali wyszczepić i państwa
    wypłacały odszkodowania, ale wtedy za mało zainwestowali w marketing i
    fakt-checking, więc pewnie użytkownik nie wiedział, że powinien
    utrzymywać dystans czy zamknąć firmę

  • 803. Data: 2021-07-09 23:23:58
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 09.07.2021 o 06:54, ddddddddddddd pisze:

    > To zwolennicy celebracji tego wirusa są współwinni nadmiarowych zgonów.

    Racja - jeśli zbyt celebrują, nie zachowując przy tym odpowiedniego
    dystansu, to tak.

    --
    Ewa

  • 804. Data: 2021-07-10 09:39:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Heart inflammation link to Pfizer and Moderna jabs":
    www.bbc.com/news/health-57781637

    -----

  • 805. Data: 2021-07-10 12:04:53
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 10.07.2021 o 09:39, ąćęłńóśźż pisze:
    > "Heart inflammation link to Pfizer and Moderna jabs":
    > www.bbc.com/news/health-57781637

    Najlepszy dowód na to, że nic nie jest zamiatane pod dywan.

    --
    Ewa

  • 806. Data: 2021-07-12 09:19:26
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 10.07.2021 o 12:04, FEniks pisze:

    > Najlepszy dowód na to, że nic nie jest zamiatane pod dywan.

    Zamiatali ile się dało.
    Czytałem o tym już jakiś czas temu.

  • 807. Data: 2021-07-12 20:44:46
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 12.07.2021 o 09:19, quent pisze:

    > Zamiatali ile się dało.
    > Czytałem o tym już jakiś czas temu.

    To słabo zamiatali. Dziurawą miotłą.

    --
    Ewa

  • 808. Data: 2021-07-13 08:42:17
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 12.07.2021 o 20:44, FEniks pisze:

    > To słabo zamiatali. Dziurawą miotłą.

    Ale, że niby "nic_nie_jest_zamiatane" to srogie nadużycie

  • 809. Data: 2021-07-13 13:41:06
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 06.07.2021 o 23:18, FEniks pisze:

    > Z tego co wiem, to jedną z największych cegiełek dołożyła prof. Kariko,
    > która już wiele lat temu w mRNA widziała nadzieję dla leczenia chorób:
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Katalin_Karik%C3%B3

    Wikipedia? Serio?
    LOL

    Tu masz wersję sprzed cenzury:
    https://en.m.wikipedia.org/w/index.php?title=RNA_vac
    cine&oldid=1028438763

    A tu po wygumkowaniu Malone-a:
    https://en.m.wikipedia.org/w/index.php?title=RNA_vac
    cine&oldid=1030823299

  • 810. Data: 2021-07-16 14:37:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Paracetamolu za taka cenę można szukać (w granicach 20 groszy za tabletkę), ibuprofen
    droższy (najtańszy wychodzi coś 40+ groszy za
    tabletkę).
    W aptece proponują zawsze od najdroższego, dopiero po upierdliwych sześciu pytaniach
    przyniosą najtańszy.

    -----
    > W Polsce chyba faktycznie nie ma za bardzo wyjścia i za 2,50 zł (0.50 GBP) nie kupi
    się paczki leku.