  • 551. Data: 2021-05-09 19:55:55
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 09.05.2021 14:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > A wiesz ze przeciwciała po przejsciu covid utrzymuja sie tylko kilka
    > miesiecy przy czym juz po 3 miesiacach znacząco zmniejszaja swoja
    > skutecznosc?

    Tak samo jak po szczepionce.
    Ale gdybym chciał iść na jakieś wesele to jestem liczony jako
    nieszczepiony.
    A gość zaszczepiony w grudniu już nie.

    --
    Pete

  • 552. Data: 2021-05-09 20:09:19
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 09.05.2021 o 19:55 Pete <n...@n...com> pisze:

    > Tak samo jak po szczepionce.
    > Ale gdybym chciał iść na jakieś wesele to jestem liczony jako
    > nieszczepiony.
    > A gość zaszczepiony w grudniu już nie.

    Daj spokój, jesteś dzbanem, lemingiem i foliarzem, bo nie wierzysz w
    szczepionki na covid. Gdyby wszyscy wierzyli i się zaszczepili, to
    ograniczylibyśmy covid tak jak odrę, gruźlicę, ksztusiec...
    Tak przy okazji, dlaczego szczepionki na grypę nie wyeliminowaly patogenu
    i nie zmniejszyły jego mutogenności?

    Kamil

  • 553. Data: 2021-05-09 21:25:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 8 May 2021 18:48:24 +0100, ddddddddddddd

    > nie da się, nie znamy śmiertelności covid. Bo chyba nie chcesz liczyć
    > wszystkich, którzy zmarli 30/56 dni po pozytywnym teście? W UK 7% z
    > covid wpisanym w akcie zgonu zmarło na pewno na covid, pozostali - nie
    > wiadomo. "musielibyśmy sprawdzić każdy przypadek oddzielnie żeby
    > stwierdzić w ilu przypadkach covid był przyczyną" - taką informację
    > otrzymałem w odpowiedzi na FOI (Freedom of Information request)

    To jest tylko twoje założenie, równie dobrze można założyć że zgony z
    powodu grypy nie były z powodu grypy, ale zostały tak zakfalifikowane, bo
    akurat umierający miał katar i kaszel.

    Dlatego przytocz łaskawie te statystyki, obarczone wg ciebie takim błedem i
    ciekaw jestem twoich wniosków. Ale widze że tak się mocno przed tym
    zapierasz że nic takiego się nie stanie. :>

    > jasne, nie ma drugiego takiego kraju jak Polska

    Oczywiście że jest, ale czy w PL jest tak samo jak w przywołanym Teksasie
    czy Kaliforni (albo Indiach czy Szwecji)? Właśnie tu jest twój problem,
    zestawiasz ze sobą rzeczy których się nie powinno zestawiać, inne
    ignorujesz (porównanie grypy z covid).

    > Nie słyszałeś o zmianach nazw master/slave, bo to dyskryminacja?
    > Telewizja nie pokazuje, że czarny bandzior jest szykanowany,
    > bo policja ma prawo zatrzymywać tylko białych?

    Nie wiem, mało oglądam TV.

    > sprawdź statystyki śmiertelności. W UK w ciągu ostatnich 50 lat 2020 nie
    > był najgorszy, około 20 z ostatnich 50 lat miało wyższą śmiertelność (w
    > przeliczeniu na liczbę mieszkańców) niż 2020/2021

    No, czytam:
    Sprawozdana liczba zgonów w Polsce w 2020 roku wzrosła w stosunku do lat
    ubiegłych 2016-2019. W 2020 roku względem 2019 roku odnotowano 67 tys.
    zgonów więcej. W oparciu o prognozy demograficzne Eurostatu można szacować,
    że nadwyżka względem prognozowanej liczby zgonów na 2020 rok wyniosła ok.
    62 tys. zgonów. Nadwyżkę tę wygenerowały przede wszystkim zgony, które
    wystąpiły między październikiem a grudniem. Liczba zgonów zwiększyła się
    przede wszystkim u osób powyżej 60 roku życia - stanowią one aż 94%
    nadwyżki liczby zgonów względem roku 2019. Spośród przyrostu liczby zgonów
    w 2020 roku względem roku ubiegłego 43% stanowią zgony zaraportowane przez
    Stacje Sanitarno-Epidemiologiczne z przyczyną zgonu SARS-CoV-2. Co więcej,
    27% nadwyżki to zgony u pozostałych osób, u których w przeszłości
    zdiagnozowano zakażenie SARS-CoV-2.

    > nie jestem antyszczepionkowcem

    Ale tak się malujesz.

    > jasne, a Trump nie był prezydentem ;) Typowe

    Też ci zniknęły o tym artykuły? hehehe Rzecz w tym że piszesz o czymś,
    czego nawet podeprzeć nie możesz, ergo, wiarygodność masz zerową. Mając
    trochę w głowie mółbyś siępowstrzymać zamiast robić z siebie płaskoziemcę.

    > buahahahaha no na pewno swoje ręce lepsze niż obce. Tylko byłemu
    > właścicielowi hotelu raczej humoru nie poprawi fakt, że przejmie to
    > rodzina premiera

    Jak to mówią, okazja czyni złodzieja. Ale tworzenie na podstawie tego
    spiskowej teorii że pandemia została wymyślona GLOBALNIE właśnie po to, to
    już absurd. NAwet dla mnie, zdecydowanego przeciwnika obecnego rządu który
    powinien być wywieziony na taczkach.

    > na pewno nie foliarze tacy jak ty, którym folia z nosa zasłoniła też oczy

    No skoro nie ja, to pytam ponownie, kto? Bo znowu rzucasz słowa na wiatr.
    Zaraz się dowiemy, tak jak u Pete na temat nazwy szczepionki, że nie chcesz
    napisać bo się boisz koncernów/rządu.

    > na jakich statystykach?

    Statystykach zachorowalności i śmiertelności, które ty oczywiście
    ignorujesz. Tak mi przyszło do głowy czytając ciebie, czy tutaj nie jest
    przypadkiem mowa o tobie (i tobie podobnych)?
    https://www.youtube.com/watch?v=4WhWewpBfUM

    > pikietują, chodzą na protesty - ale ty tego nie zobaczysz, bo pewnie
    > nawet w twojej szklanej płaskiej kuli na ścianie nie pokazali że takie
    > protesty są. Na protestach często wypowiadają się lekarze czy
    > pielęgniarki, ot choćby na ostatnim proteście w Londynie gdzie było
    > dobre kilkaset tysięcy osób. Pan telewizor ci tego nie pokazał?

    Ilu z tych kilku tysięcy osób to byli antyszczepionkowcy i inne dzbany
    które nie wierzą w pandemię, w tym lekarzy i pielęgniarek? Bo wiesz, w
    każdym stadzie znajdzie się jakaś czarna owca. Na tle milionów ludzi to,
    rzekłbym, nadal statystyczna mizeria.

    > na większą ilość zrobię ci promocję

    Nadal nie rozumiesz, że opłacenie globalnie takiej ilości, jak tutaj mamy
    do czynienia, ludzi aby to pieniężnie było możliwe, ba, aby się nie wydało,
    nie jest możliwe. Tu znowu można przytoczyć statystykę i analogię, ale ty w
    nią nie wierzysz, lub jej nie rozumiesz.

    > zawsze znajdziesz punkt w którym każdy kraj będzie inny od dowolnego innego

    Ty zaś to olewasz, choćby ten punkt stanowił o ziemie i niebie, i
    zrównujesz wszystko do jednego mianownika.

    > to tylko powód żeby się tam nie przeprowadzać. Ale spokojnie, na pewno
    > będą miejsca dla normalnych ludzi na tej ziemi :)

    Czyli dla ciebie akurat? :>

    > wisi mi to w co wierzysz, ale ja twojej wiary nie przyjmę i twój idealny
    > świat w którym państwo troszczy się o wszystkich nigdy nie będzie istniał

    Mnie też generalnie wisi co tam sobie myślisz i w co wierzysz, bo jesteś
    marginesem który ma braki w podstawowej wiedzy -- ale co gorsza nie chcesz
    korzystać z wiedzy tych, którzy się lepiej znają na określonym temacie.
    Przez to błądzisz i prujesz jakieś chore teorie spiskowe (vide artykuły
    które zniknęły), opierajac się na zasłyszanych w pracy (tylko dlatego że
    coś tam jest związane ze szpitalami) półsłówkach, swoich obserwacjach które
    są MOCNO ograniczone (bo masz tylko paę oczu, które są w jednym miejscu w
    określonym czasie).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 554. Data: 2021-05-09 21:35:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 09 May 2021 20:09:19 +0200, Kubuś Puchatek

    > Daj spokój, jesteś dzbanem, lemingiem i foliarzem, bo nie wierzysz w
    > szczepionki na covid.

    Nie ma żadnej pewności że faktycznie przeszedł covid (pomimo posiadania
    papieru). Tak samo ja prawdopodobnie miałem covid a z testu wynika że nie
    mam przeciwciał. Jak się weźmie szczepionkę, to ma się PEWNOŚĆ że ma się
    przeciwciała. To takie skomplikowane do wykoncypowania?

    > Gdyby wszyscy wierzyli i się zaszczepili, to
    > ograniczylibyśmy covid tak jak odrę, gruźlicę, ksztusiec...

    Oczywiście, szczepienia na powyższe choroby doskonale to pokazują, podobnie
    jak wyniki pokazują że ignorowanie szczepień przez "foliarzy" te choroby
    przywraca do społeczeństwa (bo zwiększa się ilość patogenu w
    społeczeństwie, w związku z tym łatwiej i silniej on atakuje ludzi podczas
    gdy nie robi tego gdy ludzie są zaszczepieni powyżej określonego poziomu --
    to jest elementarz).

    > Tak przy okazji, dlaczego szczepionki na grypę nie wyeliminowaly patogenu
    > i nie zmniejszyły jego mutogenności?

    Ponieważ nie są obowiązkowe i nie przekroczona została bariera odporności
    zbiorowej? Poza tym jakiej mutagenności?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 555. Data: 2021-05-09 21:35:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 09 May 2021 19:55:55 +0200, Pete

    > Tak samo jak po szczepionce.
    > Ale gdybym chciał iść na jakieś wesele to jestem liczony jako
    > nieszczepiony.
    > A gość zaszczepiony w grudniu już nie.

    Nie tak samo, ignorancie galopujący.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 556. Data: 2021-05-09 22:00:14
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 09.05.2021 o 21:35 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Sun, 09 May 2021 20:09:19 +0200, Kubuś Puchatek

    > Nie ma żadnej pewności że faktycznie przeszedł covid (pomimo posiadania
    > papieru). Tak samo ja prawdopodobnie miałem covid a z testu wynika że nie
    Skoro z testu nic nie wynika, to po co się testować? A może coś wynika i
    po prostu nie miałeś covida a zwykłą grypę?
> [...]
    > podczas
    > gdy nie robi tego gdy ludzie są zaszczepieni powyżej określonego poziomu
    Nie wyłapałeś ironii. Uważam, że szczepienia na ospę, odrę, czy
    Heinego-Medina są bardzo ważne.
    Grypa? Już nie mam tej pewności.

    > Ponieważ nie są obowiązkowe i nie przekroczona została bariera odporności
    > zbiorowej? Poza tym jakiej mutagenności?

    No właśnie, jakiej mutagenności (bo to zdanie to praktycznie cytat z
    Twojej wypowiedzi)?

    Kamil

  • 557. Data: 2021-05-09 22:39:16
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 09.05.2021 o 09:48, Myjk pisze:
    > Sat, 8 May 2021 18:55:08 +0100, ddddddddddddd

    > Czyli uważasz że powinno się skasować lockdowny,

    tak

    olać szczepiania

    nie, kto chce niech się szczepi

    > i niech się dzieje wola boża?

    raczej ludzka. Jak będzie duża śmiertelność na jakąś chorobę, lub po
    prostu stwierdzę że szczepionka przyniesie mi więcej korzyści, to i ja
    się zaszczepię

    Śmiem twierdzić, że w takim schemacie
    > "wolnościowym" byłaby jeszcze większa katastrofa.

    A ja śmiem twierdzić, że be całej tej szopki byłoby tak samo jak co roku

    Lukasz

  • 558. Data: 2021-05-09 22:44:06
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 09.05.2021 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Mam wrazenie ze nie da sie wiecznie drukować pieniedzy.

    myślę że jeszcze sporo czasu (w sensie minimum kilka lat) da się. Stracą
    na tym ci, którzy próbowali swoją pracą do czegoś dojść; zyskają ci,
    którym do szczęścia potrzebny jest netflix i dochód gwarantowany

    > Zwłaszcza ze te obecne obostrzenia to sa juz chyba tylko na papierze.
    > Troche osób pracuje zdalnie, duzo mniej korzystamy z restauracji,
    > basenów, siłowni, spa i ... ktos widzi jakies inne przejawy obostrzeń w
    > Polsce? (pomijam maseczki bo te ludzie stosuja w taki sposób ze moze
    > działaja w 20%)

    już nawet nie czytam, ale jakiś nagłówek mi się przewinął, że teraz
    nagle myjki będą się czuły bezpiecznie bez masek, ale w rękawiczkach

    > Reasumujac - ja przyjmuje zakład ze za rok pandemi nie bedzie, bedziemy
    > normalnie korzystać z restauracji, hoteli, jezdzic za granice a
    > ewentualnym jedynym jej przejawem bedzie dalsze zadłuzanie panstwa w
    > imie udawanej walki z pandemia.

    a moim zdaniem obostrzeń nie zniosą, a fale będą powracać - widzę w tym
    spory potencjał zarobkowy ;)

    Lukasz

  • 559. Data: 2021-05-09 23:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ponieważ nie są obowiązkowe i nie przekroczona została bariera
    > odporności zbiorowej? Poza tym jakiej mutagenności?

    A to jest w sumie ciekawe zagadnienie.
    Widział ktos jakies badania gdzie porownuje sie zachorowalnosc na grype
    w spoleczenstwach gdzie szczepi sie po 70% ludzi vs takie jak nasze
    gdzie szczepią sie 2 procenty?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 560. Data: 2021-05-09 23:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Tak samo jak po szczepionce.

    Nieprawda

    > Ale gdybym chciał iść na jakieś wesele to jestem liczony jako
    > nieszczepiony.
    > A gość zaszczepiony w grudniu już nie.

    Chcesz rozmawiac o walorach zdrowotnych czy o bzdurnych przepisach typu
    "zakaz wstepu do lasu" i wiele innych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.