  • Data: 2009-05-12 06:43:51
    Temat: Re: Szlaban na kosiarkę spalinową w ROD..
    Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:guauua$319$1@news.vectranet.pl dziadek2
    <d...@w...vectranet.pl> napisał(a):

    > Jestem przeciwny zakłócaniu ciszy w ROD.

    Hejka. Ja też ale mnie bardziej od sporadycznie warczącej kosiarki
    sąsiada przeszkadza wycie i dudnienie radioodbiorników itp. "grających"
    sprzętów. :-(
    Pozdrawiam cichutko Ja...cki
    PS Tuż za płotem u sąsiada na starej gruszy uwiły gniazdo drozdy. Zupełnie
    nie reagują gdy podchodzę dosłownie na wyciagnięcie ręki i pozwalają mi
    przygladać się karmieniu pisklaków. Niesamowite wrażenie gdy z gniazda do
    góry wyciagają się dziobki a rodzic zastanawia się, w który z nich włożyć
    przyniesionego robala. :-)