  • 21. Data: 2011-05-29 17:54:05
    Temat: Re: Szyby fotochromatyczne?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Yozwig" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:irt03l$6rg$1@news.onet.pl...

    > Chyba z automatu go potraktowałeś tak źle.
    > Gość napisał najprawdziwszą prawdę.

    Nie chce sie wtracac w takie spory, ale nie patrzac na nicki to pytanie bylo
    jednak precyzyjne. :-)

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2011-05-29 20:26:57
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > No to ja mam dom trzydziesci lat temu zbudowany, a i drzewa nie mlodsze,
    > wiec znow to Twoje wymadrzanie o kant dupy.

    to masz te drzewa, czy je wyciąłeś...?
    a żeby nie było, że ja się też tylko wymądrzam, to proponuje brise
    soleil,
    mam takie własnoręcznie wykonane (duuużo taniej), pasują do mojego
    drewnianego domku, nie zabierają widoku za oknem, a cień dają w
    100%...
    polecam