  • 91. Data: 2016-06-05 12:43:21
    Temat: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:8a5f3bec-fe88-4193-a3d0-a2239edd47d1@go
    oglegroups.com...

    >Wczoraj na antyrzadowym niemieckim onanecie podali ze gminy sa bardzo
    >zainteresowane i przeznacza swoje dzialki.

    Dasz linka?

  • 92. Data: 2016-06-05 12:45:55
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 17:32:58 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    >Lawy robilem sam - drewno od znajomego za pol ceny. Nie pamietam ile - pare
    >stowek.

    Taa, deweloper tez będzie sam w czynie społecznym osobiście robił lawy dla
    bloku mieszkalnego, drewno dostanie od znajomego, itp. itd. Reszty nawet nie
    warto czytać.

    Jakim trzeba być imbecylem żeby z takim czymś wyjeżdżać?

  • 93. Data: 2016-06-05 12:47:33
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 12:36:34 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Doliczyc trzeba jeszcze taras:
    >
    > https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xa
    p1/v/t1.0-9/10154091_813772078742319_380031680073799
    1576_n.jpg?oh=2eaebe2fe9435e618b22ccdd00dee153&oe=57
    D33A93&__gda__=1472792143_e1ee9f7b548b8ccc65a5cf83d7
    54c9c4

    > ~40m2 - modrzew 50 pln / m2 z pierdolami, wkretami etc to jakies 4k pln.
    > Meble tarasowe drugie tyle (dwa stoly, cztery krzesla, jedna kanapka podwojna,
    > dwa lezaki etc).
    >
    > I podbitka:
    >
    > https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xa
    l1/v/t1.0-9/12294630_872288609557332_556039050357893
    6_n.jpg?oh=e7c18ae0524b059d569d7a0af6803153&oe=5807F
    7C2&__gda__=1473096053_0e3501fcb538a2c9d5f0880f8cb0e
    e1d

    > Ni cholery nie pamietam ile dalem choc to robilem chyba jako ostatnie ale bodaj
    > ~1,5k za dechy i drugie tyle za konstrukcje + impregnaty.
    >
    > No i jeszcze robie altane z grillo-wedzarnikiem, narazie mam fundament
    > i podloge ;)
    >
    > https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xp
    t1/v/t1.0-9/11951260_835150789937781_262899218553732
    3985_n.jpg?oh=c85d410fc8dba1db1db122a8d2d81325&oe=57
    DC7F3A&__gda__=1476985406_42e7cf050e8f1c549e94854c75
    51bcb5

    > Trudno policzyc bo kostki kupilem za tysiaka, a jeszcze mi zostalo drugie
    > albo i trzecie tyle na inne prace :-)
    > pozdr.

    ty wez no zł/m2 podaj bo sie rozszeczególiłes za bardzo

    albo trzeba poszukac ludków z rónych for budowlanych co maja precyzyjnie budowe
    rozpiesana co do złotówki

    b.

  • 94. Data: 2016-06-05 12:48:04
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...

    W dniu 2016-06-05 o 10:11, Ghost pisze:

    >A Wy tu dyskutujecie jakie będa czynsze?

    Ne my, to szydlo podala czynsz.

  • 95. Data: 2016-06-05 13:06:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 12:46:11 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Taa, deweloper tez będzie sam w czynie społecznym osobiście robił lawy dla
    > bloku mieszkalnego, drewno dostanie od znajomego, itp. itd. Reszty nawet nie
    > warto czytać.

    Zdaje mi sie, ze jak sie cos robi hurtowo, to zawsze wychodzi to taniej no
    ale ty jestes kodziarz wiec wszystko masz we lbie popierdolone :-)

    Developer do law to powinien miec szalunki wielokrotnego uzytku.

    --
    Adam Sz.

  • 96. Data: 2016-06-05 13:09:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 12:47:34 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > ty wez no zł/m2 podaj bo sie rozszeczególiłes za bardzo

    No pisalem - wydalem ok 500k do dzis. Dom praktycznie caly wykonczony
    - brakuje podjazdu (jest utwardzony ale nie ma kostki).

    W sumie mam po podlogach ~360m2 wiec wychodzi 1,38k pln / m2. Acz oczywiscie
    wiadomo, ze wyposazenie i wykonczenie niektorych pomieszczen jest duzo tansze
    od innych (np. dwa garaze po 32m2 - tutaj leza kafle po 12 pln / m2, jedynie
    na scianach ostatnio zaszalalem i wydalem kolo 2k na regulowane regaly ;)

    No ale tyle wychodzi :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 97. Data: 2016-06-05 13:34:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chyba z jakiegos Meksyku piszesz albo innej Argentyny. Od dwoch lat ceny stoja jak
    chuj na weselu a jesli sie zmieniaja to w dol. Zabieram sie jak jez do pierdolenia
    zeby telewizor zmienic na wiekszy. Dwa lata temu taki co bym chcial miec kosztowal
    ponad cztery tysiace. Dzisiaj taki sam duzy ale z wieksza iloscia niepotrzebnych
    funkcji jest tanszy minimum o 1/3. Moja ulubiona szynka z kurczaka i pasztet z
    jablkiem od dwoch lat kosztuja tyle samo, no fakt zdrozaly z 1% bo nie stanialy w
    zwiazku z inflacja. Dwie lodzkie korporacje taksowkowe na wiosne w tym roku obnizyly
    ceny. Wiosna i zaraz lato. Warzywa, owoce nie dosc ze juz tanie to jeszcze stanieja.
    Jest odwrotnie niz za komuny. Za komuny jak regulowali ceny to zarcie 30% do gory a
    lokomotywy, szyny kolejowe i statki 5% w dol. I srednia wychodzila 3 koma 3 procenta.
    Polacy wyjezdzaja za granice bo jest taka mozliwosc i tam lepiej zarabiaja. Jak nie
    bylo takiej mozliwosci to z wiosek i miasteczek na mazurach wyjezdzali do pracy na
    Slasku bo tam lepiej placili. Ilu kurwa po dorobieniu sie wrocilo spowrotem na
    wioski? Nikt, kurwa nikt. Ludzie maja sklonnosc do migracji i tylko manipulat dorabia
    do tego pasujaca mu ideologie. Firmy padaja. Wlascicielka sklepu kupila sobie na
    wiosne nowy samochodzik. Tak na oko z siedemdziesiat tysiecy za niego dala. Sklep ze
    40m? powierzchni handlowej. Fryzjerka ( nie wlascicielka ) kupila sobie samochod,
    uzywany z 15 tysiecy dala. Znajomy co ma fabryke form wtryskowych zamowien ma z calej
    Europy na trzy kwartaly do przodu. Gosc co robi remonty i naprawy u kamienicznikow ma
    nowego dostawczaka, mesio funkiel nowka. Starym wozi materialy a nowym siebie. Jak
    kiedys nim przywiozl trzy rolki papy to ta papa byla zapakowana w piec warstw folii
    zeby nic nie ubrudzila. Cos moj obraz otaczajacego swiata mija sie z Twoim. A zmiany
    w placeniu ZUSu tonie moje marzenia tylko tak Premier powiedziala. Przedtem mowila o
    500 na dziecko i zrobili. Mowila jeszcze o stawce minimalnej 12 zyli. Jak w Ameryce
    byl kryzys to autostrady i drogi budowali zeby ludzie mogli najpierw kupic sobie
    jedzenie, potem buty a docelowo samochody. I im sie prawie udalo, bo tak naprawde to
    kase zrobili na I Wojnie Swiatowej. A bez wojny trwalo by to dluzej i tez by im sie
    udalo. Jak w Polsce rzad rzucil gotowke na rynek zeby troche go rozruszac i zeby bylo
    po co budowac czynszowe domy to kurwa zle bo to nie ten rzad. Poprzedni byl ekstra bo
    musial by zbudowac z trzydziesci tysiecy mieszkan i dac je darmo z zasilkami Arabom.

  • 98. Data: 2016-06-05 13:36:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie dam bo stwierdzisz ze oszukuje, jak sam znajdziesz to moze uwierzysz.

  • 99. Data: 2016-06-05 13:44:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podala od 10 do 20. Pewno dwadziescia bedzie w Krakowie, Warszawie, Sopocie. Teszta
    po dychu. A tutaj wszyscy co im sie nie podoba twierdza ze w Mysliborzu bedzie 20
    plus oplaty na adminstracjeni jeszcze inne rzeczy. Z abonamentem co teraz 22 zyle
    chca zrobic 12 i tez kurwa zle. Jak sie ktos uprze i udowodni ze nie oglada to mu
    odpuszcza. W czym problem. Ale jak go kurwa zlapia ze nie placi i oglada to mu
    finansowa jesien sredniowiecza w dupie powinni zrobic.

  • 100. Data: 2016-06-05 14:05:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 12:48, Ghost pisze:

    > Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ne my, to szydlo podala czynsz.

    Czynsz jest zdefiniowany w ustawie jako jakiś tam procent wartości
    odtworzeniowej lokalu - nie ma o czym dyskutować. To jest tylko i
    wyłącznie propaganda,
    że akurat teraz temat się nadmuchał.