  • 81. Data: 2016-06-05 12:03:53
    Temat: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > jak podajesz procenty glosujacych na PIS to podaj dla porownania takie samo
    zsstawienie dla PO. Uczciwy wtedy bedziesz, bo na razie manipulujesz. Glosujaca czesc
    narodu poparla program PIS i dlatego go realizuja. Poza tym skad wiesz ze glosujacy
    na PIS sa zawiedzeni? Bo jakas opozycyjna kukla tak powiedziala? Jeszcze napisz ze
    nie ma demokracji bo policja protestujacych kodowiczow nie bije. A za PO byla
    demokracja bo wladza wyslala robokopow na gornikow.

    Bo kurwa rozmawiam ze znajomymi i rodziną. Sam także jestem zawiedziony,
    bo głosowałem na PIS, choć w moim przypadku PIS tylko potwierdza moje
    przypuszczenia przed wyborami na temat ich działalności. Ale nie było
    innego wyjścia, żeby rozwalić kliki.

  • 82. Data: 2016-06-05 12:05:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wczoraj na antyrzadowym niemieckim onanecie podali ze gminy sa bardzo zainteresowane
    i przeznacza swoje dzialki.

  • 83. Data: 2016-06-05 12:06:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 11:44, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 3 Jun 2016 13:44:27 -0700 (PDT), w
    > <1...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

    ratami kredytu. Panstwo na wlasnych dzialkach bedzie budowalo. Teraz stoja nie
    wykorzystane.
    > Działki generalnie są własnością gminy.
    > Więc to gmina straci konkretną kasę, którą zasiliłaby budżet.
    > Efekty może wybrazić sobie każdy potrafiący przewidywać.
    > Widocznie ty do tych osób nie należysz.

    Gminy niczego nie stracą, a wręcz przeciwnie, bo zaczną dostawać podatki
    od nieruchomości, od deszczu, klimatyczne i ch.... wie jeszcze jakie
    jeszcze i ile.

  • 84. Data: 2016-06-05 12:17:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 11:37:04 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    "postępowe" ugrupowania mialy dostep do powaznych mediów. To musialo wypaczac wyniki
    demokratycznych wyborów.

    > PIS po prostu nie słucha narodu tylko realizuje swoje wizje, które jedna
    > za drugą okazują się niewypałem.

    no to nie wiem co ty nazywasz demokrację. Naród sobie wybral metodą demokraatyczną,
    dotychczas niekwestionowaną. Poparcie rzadu nie spada - czyli rzadzi mniej wiecej z
    tym jak oczekuje wiekszosc.

    demokracja to nie ustrój który zadowala wszystkich.

    platformianych czasow czyli wyprzedazy gruntow przez zagranice (koniec okresu
    ochronnego)

    > Oczywiście, że "nie o to chodzi". Chodzi o to, żeby władza całkowicie
    > sterowała i kontrolowała społeczeństwo. Dlatego PIS wymyśla sobie
    > preteksty, aby stopniowo przejmować kontrolę, aż do całkowitego przejęcia.

    pozwolisz ze sie nie zgodze :)

    > Choćby publiczne twierdzenia, że to wszystko czego dokonuje PIS, chce
    > cały naród, bo w Polsce jest ponad 90% Katolików.

    linka poprosze, albowiem nie wierze

    > Niestety tego nie chce cały naród. Wręcz przeciwnie, chce tylko
    > niewielka garstka narodu.
    > PIS w wyborach uzyskał raptem 37,58% głosów. Biorąc pod uwagę frekwencję
    > 50,92% oraz ilość nieważnych głosów, PIS uzyskał ok 17% poparcie

    bredzenie a nie liczenie. Policz tą metodą jakie poparcie ma opozycja.
    To co proponujesz jest wlasnie zaprzeczeniem demokracji.

    > właśnie tylko dlatego oddała swój głos PIS-owi. Nawet ja zagłosowałem za
    > PIS-em, wychodząc z założenia, że przynajmniej rozmontują towarzystwo
    > PO/PSL i zrobią coś pozytywnego dla Polaków, albo za 4 lata to
    > ugrupowanie przestanie istnieć. Byłem świadomy, że popierane przeze mnie
    > ugrupowanie KM ma niewielkie szanse, bo społeczeństwo jest głupie i woli

    no i o to chodzi - trudno, trzeba glosowac nie na partie idealną a na tą ktora ma
    szanse i program akceptowalny. Mnie gospodarczo pis tez nie pasuje.

    > Nie w tym jest rzecz. Chodzi o ograniczanie swobód obywatelskich i
    > dawanie służbom możliwości takich samych jakie stosowała bezpieka w
    > czasach PRL-u.

    znaczy sie ktos kogos bezprawnie juz zamknął czy paznokcie wyrywal?

    > Choćby milczenie kontrolowanych przez PIS mediów na temat strajku
    > pielęgniarek.

    zgoda - wolalbym telewizje uczciwa a nie partyjną. Na razie jest duzo lepsz niz byla
    - ale niestety zaczyna robic to samo co platformersi: ustawia ja pod siebie.
    Zysk i tak jest spory bo przedtem byly 3 telewizje proukladowe, a teraz bedą 2
    prokuladowe a jedna pisowska.

    > Zapowiadana cenzura internetu.

    mowisz o hazardzie? Gdyby pornografie zakazali to byloby cos.

    > Choćby 20 mln dla Rydzyka.

    Sprawa sprzed 10lat? Cos co dawno mu sie nalezalo i po latach w sadzie odzyskal
    (zrzekajac sie odsetek zresztą)

    > Nawet gdyby PIS zaczął ludzi mordować to Fanatycy będą mówili, że to dla
    > dobra mordowanych.

    fanatycy to beda sami mordowac w imie pisu :) Ale jak na razie to mordowano w imie
    platformy.

    > Aby zapewnić młodym wysokie zarobki i umowy na czas nieograniczony to
    > pracodawcy muszą mieć zapewnione stabilne warunki działalności i
    > sensowne koszty pracownicze.
    >
    > PIS zamiast wesprzeć przedsiębiorczość, co się od razu przełoży na
    > warunki pracy i płacy, a także na podatki, woli okradać przedsiębiorców
    > tylko po to, żeby pokazać się jako wspaniały dobry wujek, który rozdaje
    > prezenty.
    >
    > Prawda jest taka, że im lżej przedsiębiorcom tym więcej przedsiębiorców
    > na rynku, tym więcej miejsc pracy i tym więcej płaconych podatków.

    no wszystko zgoda - dawno juz mowie ze ktos sie powinien wybrac do ministra finansow
    i mu powiedziec ze pieniadze w budzecie nie biora sie z podatkow tylko z produkcji.
    Ale ja nie mam dojsc :)

    b.

  • 85. Data: 2016-06-05 12:20:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie glosowalem na PIS i nie jestem zawiedziny. Nic mi sie nie pogorszylo. Rozmawiasz
    z rodzina, znajomymi. Spytaj ich dlaczego nie lubia PIS, Zydow, Rosjan ( niepotrzebne
    skreslic). Mozesz nie pytac, merytorycznej odpowiedzi nie dostaniesz. Odpowiedza ze
    PIS za 20 baniek dla Rydzyka ( nie sledze sprawy ale chyba sad tyle odszkodowania mu
    zasadzil, jak bylo inaczej sprzeczac sie nie bede). Zydow bo Jankiel rozpijal
    chlopow. Ruskich za PRL, ale Amerykanow ktorzy w czasie wojny sprzedali Polske
    Stalinowi lubia. Niemcow co zamordowali co piatego Polaka tez lubia.

  • 86. Data: 2016-06-05 12:20:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 17:32:58 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Przy 190 m2, to najtańszym kosztem masz tak:
    > - fundamenty - 25-30 tys

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=207

    Wykopanie dziury 3k pln.

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=409
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=464

    Lawy robilem sam - drewno od znajomego za pol ceny. Nie pamietam ile - pare
    stowek. Zbrojenie i beton z tego co pamietam (ale slabo pamietam;) wyszlo
    jakos 4-6k pln. Sciany fundamentowej nie mam, bo odrazu leci sciana piwniczna.

    > - ściany i stropy - 35-40 tys

    Tu znowu za malo policzyles :-)
    Za robocizne placilem:
    - murarzowi 3k za piwnice i 3k za parter
    - ciesli / zbrojarzowi 3k za jeden i 3k za drugi strop

    Ale materialy wyszly sporo - bloczki na piwnice jakos 15k pln, porotherm na
    parter nie pamietam ;) Jak dobrze pamietam to lacznie 8t stali (~25k pln)
    i ~50m3 betonu (~10k pln).

    > - dach - 40 tys.

    OK.

    > - posadzki i tynki - dobre 25 tysięcy
    > - docieplenie i zabudowa poddasza - 15-20 tysięcy

    Duzo mniej - welna chyba 6k pln wyszla, polozenie i karton gipsy samemu.
    Moze z 10k na gotowo wyszlo.

    > - Kotłownia + c.o. 30 tys
    > - dwie łazienki 20 tys

    Nawet wiecej :)

    > - kuchnia 25 tys

    Pewnie tak.

    > - najtańsze panele 10 tys

    Najtanszych nie mam - srednio 40-50 pln / m2.

    > - podjazd 10 tys

    Podjazd mam poki co tylko utwardzony, bez kostki. Takze to rzeczywiscie
    jeszcze dojdzie - pewnie sam zrobie bo mam tego ogrom (ze 400m2 w sumie),
    a robocizna droga:-)

    Narazie zbieram doswiadczenie :D

    > - przyłącza i zagospodarowanie terenu 10 tys

    Mam dzialke 0,5ha. Jakos 200-300 wywrotek ziemi zwiezione, fadroma rownala
    przez 2 tygodnie :-) Ale nie wyszlo drogo - ziemia gratis, a fadroma jezdzil
    gienek na opale, wiec placilem za nia mniej niz za wynajem minikoparki ;D

    Przed:

    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xt
    l1/v/t1.0-9/13139298_966248906827968_344287678683542
    3274_n.jpg?oh=9470e36bd90c79b0efc21c200989d053&oe=57
    C8C839&__gda__=1473955204_261c92bf32f2ebde9d9f3ee976
    99e2b2

    I po (zdjecie sprzed ~2 lat, dzisiaj mam ladniejsza trawke:D):

> [...]
    3274_n.jpg?oh=9470e36bd90c79b0efc21c200989d053&oe=57
    C8C839&__gda__=1473955204_261c92bf32f2ebde9d9f3ee976

    Blizej 20 bo na oknach nie oszczedzalem :)

    > - ogrodzenie 5 tys

    400m. 120m ogrodzenie panelowe, reszta siatka. Nie wiem ile wyszlo ale robilem
    sam ale jak pamietam - wyszlo 1/3 tego co placili sasiedzi firmie ;) Panel
    6mm najgrubszy jaki byl, siatka 2m tez gruba.

    > - docieplenie styro i struktura - 15 tys.

    Nie pamietam :/ Ale jakos tak moglo wyjsc.

    > Wszystko najtańszym kosztem i przy założeniu, że większość się zrobi samemu.

    > I już masz ponad 270 tysięcy.

    No. Ale prawie caly dom policzony :-) 500 - dziala = 440 minus 270 = 170 tys.
    170 tys na wykonczenie (i to nie cale bo najdrozsze lazienki, kuchnie,
    panele - juz policzyles :) to spora sumka :-)

    > A gdzie elektryka,

    Sam robilem - 3-4k za kable (duuzo kabli, fakt ze wtedy byly duzo tansze niz
    teraz).

    > kominki,

    Wklad ~3k (z plaszczem), instalacja ~1k, obudowa ~2k:

    http://szyna.civ.pl/kominek/kominek_caly.jpg

    > kominy,

    ~2-3k pln za klinkier. Murowanie wliczone w pozostale prace murarskie :)

    > rolety,

    Nie mam.

    > schody,

    ~7k pln:

    http://szyna.civ.pl/schody/5.jpg
    http://szyna.civ.pl/schody/1.jpg

    > drzwi,

    Porta - srednia polka, oscieznice ofkors regulowane. Srednio 1k za sztuke
    wyszly - mam jak dobrze licze ~10 sztuk, to 10k.

    > meble

    Szafy sam, kuchnie sam:

    http://szyna.civ.pl/kuchnia/02.jpg

    Z rzeczy ktore trzeba bylo kupic drogo to stol ~2k, naroznik ~3k, lozko do
    sypialni ~2k. W zasadzie wiecej mebli nie posiadam.

    > i cała masa innych dupereli, których nie
    > wymieniłem, a które kosztują krocie?

    To co wymieniles = 37k pln. Nadal jest 133k pln do wydania. Mnostwo kasy :-)

    > U mnie, jak sobie zrobiłem projekt ogrodu, to mi projektantka na same
    > rośliny wyliczyła dobre 30 tysięcy :)

    Rosliny drogie jak chcesz miec wszystko odrazu na gotowo. Ja na rosliny wydalem
    pewnie z 5k (jezdze 2 x do roku do szkolki od tych powiedzmy 5 lat i zawsze
    tam zostawiam 500 pln :)

    > W zeszłym roku wykańczałem 3 kawalerki ze stanu deweloperskiego i z
    > wyposażeniem i materiałami z niższej półki nie ma opcji, żeby zejść
    > poniżej 20 tys za 25m2. Czyli 800 zł za metr. A kolega tu pisze, że
    > postawił i wyposażył dom za 1250 zł za metr.

    Ale wiesz, ze to jest jak z dziecmi - kazdy kolejny m2 kosztuje coraz mniej ;)

    > Rozmawiałem też ze znajomym, który pracuje jako przedstawiciel
    > dewelopera. Mówił, że deweloper ma zysk na poziomie 20-30%. Przy czym
    > 30% to naprawdę jak się wszystko super ułoży. Miasto: Wrocław. Czyli jak
    > sprzedają mieszkanie po 5500 zł za metr (a takie ceny tylko na obrzeżach
    > miasta), to koszt dewelopera to przy dobrych wiatrach jakieś 4300
    > złotych. Stan deweloperski naturalnie.

    Nie mozesz porownywac developera od budowy systemem gospodarczym. Juz pisalem
    - jakby mi to wszystko od A-Z budowala firma to wydalbym 200-300k pln wiecej
    za robocizne.

    Najdrozsza jest wykonczeniowka, a ta zrobilem w 100% sam - kuchnie, lazienki
    etc.

    --
    Adam Sz.

  • 87. Data: 2016-06-05 12:23:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 12:21:00 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > I po (zdjecie sprzed ~2 lat, dzisiaj mam ladniejsza trawke:D):

    Cos mi sie linek zle wkleil:

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xp
    f1/v/t1.0-9/13103539_966248896827969_912214173990598
    7119_n.jpg?oh=6bb03fb5eec278ea1b7b5ac18aca21bb&oe=58
    0CAAEC&__gda__=1473726598_c3541ac0d73153e90c7b124cf9
    47efde

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 88. Data: 2016-06-05 12:26:09
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    Polske Stalinowi lubia. Niemcow co zamordowali co piatego Polaka tez lubia.

    Akurat ci co nienawidzą Żydów, Rosjan, Muzułmanów, Amerykanów, Niemców i
    wszystkich, którzy maja inne niż ich poglądy, kochają PIS.

    Tak więc strzelasz jakimiś przykładami z d... wziętymi.

  • 89. Data: 2016-06-05 12:36:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 12:21:00 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > To co wymieniles = 37k pln. Nadal jest 133k pln do wydania. Mnostwo kasy :-)

    Doliczyc trzeba jeszcze taras:

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xa
    p1/v/t1.0-9/10154091_813772078742319_380031680073799
    1576_n.jpg?oh=2eaebe2fe9435e618b22ccdd00dee153&oe=57
    D33A93&__gda__=1472792143_e1ee9f7b548b8ccc65a5cf83d7
    54c9c4

    ~40m2 - modrzew 50 pln / m2 z pierdolami, wkretami etc to jakies 4k pln.
    Meble tarasowe drugie tyle (dwa stoly, cztery krzesla, jedna kanapka podwojna,
    dwa lezaki etc).

    I podbitka:

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xa
    l1/v/t1.0-9/12294630_872288609557332_556039050357893
    6_n.jpg?oh=e7c18ae0524b059d569d7a0af6803153&oe=5807F
    7C2&__gda__=1473096053_0e3501fcb538a2c9d5f0880f8cb0e
    e1d

    Ni cholery nie pamietam ile dalem choc to robilem chyba jako ostatnie ale bodaj
    ~1,5k za dechy i drugie tyle za konstrukcje + impregnaty.

    No i jeszcze robie altane z grillo-wedzarnikiem, narazie mam fundament
    i podloge ;)

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xp
    t1/v/t1.0-9/11951260_835150789937781_262899218553732
    3985_n.jpg?oh=c85d410fc8dba1db1db122a8d2d81325&oe=57
    DC7F3A&__gda__=1476985406_42e7cf050e8f1c549e94854c75
    51bcb5

    Trudno policzyc bo kostki kupilem za tysiaka, a jeszcze mi zostalo drugie
    albo i trzecie tyle na inne prace :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 90. Data: 2016-06-05 12:38:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 07:11:02 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

> [...]
    > wymiar z jakimiś szafkami cargo, w Blumie, z dużą ilością szuflad, z
    > lakierowanymi frontami, z koszami do szafek narożnych to się uzbiera.
    > Wcale nie trzeba robić w szemranych firmach. Blat na wymiar z zacięciami
    > i montażem bezlistwowym też trochę kosztuje. Zwłaszcza jak się ma
    > kuchnię w U i nieco głębsze meble niż w standardzie, a blat ma być z
    > prostym rantem. Wtedy zwykła zaoblona "60" nie wystarczy, trzeba
    > zamawiać niestandardową głębokość i ścinać i oklejać zaoblenie. To
    > wszystko kosztuje i nie da się tego wydziergać bez solidnych narzędzi
    Dodaj do tego Bora Bora i będzie uzasadnienie na to że kuchnia 50tys kosztuje.
    Funkcjonalną lodówkę można za niewiele ponad tysiaka kupić a można i za kilkanaście.
    Tak samo chłodzą. To zresztą i innych sprzętów dotyczy czy blatow chociażby. Makaron
    na blacie chwile temu robiłem, blat zwykły za chyba 300zł. Na tym za 5tys
    smaczniejszy nie wyjdzie.;)