  • 1. Data: 2009-12-21 05:07:30
    Temat: TANI FILTR DO POPIOŁU...
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    ... podłączany do domowego odkurzacza:
    http://www.karba.com.pl/p/pl/2351612/filtr+do+popiol
    u+18+l.html

  • 2. Data: 2009-12-21 08:38:38
    Temat: Re: TANI FILTR DO POPIOŁU...
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Kupujesz? Sprzedajesz? Polecasz? Odradzasz?
    a może tylko ŚMIECISZ na grupie
    Jacek

  • 3. Data: 2009-12-21 08:48:49
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Jacek" <n...@w...pl> wrote in message
    > Kupujesz? Sprzedajesz? Polecasz? Odradzasz?
    > a może tylko ŚMIECISZ na grupie
    > Jacek

    Masz problem?

    linka powiesiłem, poniważ ludzie szukali i była dyskusja na ten temat.

  • 4. Data: 2009-12-21 09:23:25
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 21 Gru, 06:07, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
    > ... pod czany do domowego odkurzacza:http://www.karba.com.pl/p/pl/2351612/filt
    r+do+popiolu+18+l.html

    wcale nie taki tani, na allegro są do wyrwania za 79 PLN :-)
    BTW podłączanie tego do odkurzacza to głupi pomysł

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2009-12-21 10:20:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news.neostrada.pl
    *Prawusek* napisał(-a):

    > Masz problem?
    >
    > linka powiesiłem, poniważ ludzie szukali i była dyskusja na ten temat.

    Trzeba było powiesić do tej dyskusji. Masz z tym problem?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2009-12-21 11:00:44
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
    > W wiadomości
    news.neostrada.pl

    > Trzeba było powiesić do tej dyskusji. Masz z tym problem?

    Znaczy tobie nie potrzeba, więc po co się podwiesiłeś do mojego posta?
    Sprzedajesz konkurencyjne?

  • 7. Data: 2009-12-21 11:33:54
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news.neostrada.pl
    *Prawusek* napisał(-a):

    > Znaczy tobie nie potrzeba, więc po co się podwiesiłeś do mojego posta?

    Bo zaczynasz nowy wątek zamiast pisać w dotychczasowym

    > Sprzedajesz konkurencyjne?

    Ani sprzedję, ani kupuję. Mam rozumieć, że to co zareklamowałeś to Twoje.

  • 8. Data: 2009-12-21 11:43:31
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    > W wiadomości
    news.neostrada.pl

    > Bo zaczynasz nowy wątek zamiast pisać w dotychczasowym

    > Ani sprzedję, ani kupuję. Mam rozumieć, że to co zareklamowałeś to Twoje.

    To tak samo jak ja, tyle, ze ja nie napadam na piszących ludzi.

  • 9. Data: 2009-12-21 15:24:20
    Od: Tadek <o...@o...pl>

    Prawusek pisze:
    > ... podłączany do domowego odkurzacza:
    > http://www.karba.com.pl/p/pl/2351612/filtr+do+popiol
    u+18+l.html

    warto popatrzeć w lidlu, aldi itp sa za 80zł . w promocjach a to nic
    innego jak wiadero z filtrem. Kazdy kto ma smykałke do majsterkowania
    zrobi takie cos z wiadra od farby i pokrywki i trochę wody co by pył nie
    zalepiał filtra

  • 10. Data: 2009-12-21 20:37:13
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Prawusek <p...@i...pl> wrote:

    > To tak samo jak ja, tyle, ze ja nie napadam na piszących ludzi.

    On nie napadł, on słusznie zwrócił Ci uwagę. A ty zamiast przeprosić
    za śmiecenie i choć słowo wytłumaczenia napisać, się żołądkujesz...

    J.