  • 11. Data: 2009-12-21 21:24:16
    Temat: Re: TANI FILTR DO POPIOŁU...
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message
    news:hgom9q$nbs$1@inews.gazeta.pl...

    > On nie napadł, on słusznie zwrócił Ci uwagę. A ty zamiast przeprosić
    > za śmiecenie i choć słowo wytłumaczenia napisać, się żołądkujesz...
    >
    > J.

    Śmiecicie takimi wcinaniami się - zajmują kupę miejsca w archiwum i są kupą.
    Mój post był poradą dla szukających.

  • 12. Data: 2009-12-22 06:26:23
    Od: rjka <r...@o...pl>

    > wcale nie taki tani, na allegro są do wyrwania za 79 PLN :-)
    > BTW podłączanie tego do odkurzacza to głupi pomysł

    mi sie zasyfil caly odkurzacz bo ten pyl z popiolu i tak sie przedostaje

  • 13. Data: 2009-12-22 06:48:36
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Prawusek <p...@i...pl> wrote:

    > Śmiecicie takimi wcinaniami się - zajmują kupę miejsca w archiwum
    > są kupą. Mój post był poradą dla szukających.

    Jaaasne. Ty jesteś super, a wszyscy wokół są źli i nie mogą Cię
    zrozumieć. Uwzięli się normalnie. Może czas po raz kolejny tożsamość
    zmienić? Która to by już w tym roku była?

    J.

  • 14. Data: 2009-12-22 09:10:37
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    >Kazdy kto ma smykałke do majsterkowania zrobi takie cos z wiadra od farby i
    >pokrywki i trochę wody co by pył nie zalepiał filtra

    Właśnie myślę nad zrobieniem czegoś takiego ale w większej objętosci. Mam
    beczkę metalową 60L i chcialbym taki filtr umieścić za ścianą kominka w
    garażu. W domu tylko wąż chowany i włącznik. Mam stary odkurzacz albo taki
    przemysłowy jakby trzeba większą moc. Tylko nie mam pomysłu jak zrobić dobre
    odfiltrowanie popiłu aby nie leciał do odkurzacza. Czy tylko filtr czy moze
    jakieś przegrody? Może spróbować cyrkulację zrobić jak w odkurzaczach
    bezworkowych? Moze ktos podpowie jak zabezpieczyć domowym sposobem wejście
    do odkurzacza?

  • 15. Data: 2010-01-02 22:18:10
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

> [...]
    > czy moze jakieś przegrody? Może spróbować cyrkulację zrobić jak w
    > odkurzaczach bezworkowych? Moze ktos podpowie jak zabezpieczyć domowym

    Bez szans.
    Najlepszym wyjściem jest chyba tani filtr do odkurzacza tego typu oraz tani
    badziewiasty odkurzacz za 100 zł używany tylkodo tego filtra.

  • 16. Data: 2010-01-02 22:23:57
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Maciej S." <m...@c...pl> wrote in message

> [...]
    tani
    > badziewiasty odkurzacz za 100 zł używany tylkodo tego filtra.

    Albo prawdziwy wodny.