  • Data: 2022-01-04 23:20:13
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Jan 2022 23:42:46 +0100, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
    > Jak zwykle Mareczku, kiedy kończą Ci się argumenty to zaczynasz
    > uskuteczniać "chamówkę". Który to już raz?

    Ale jak inaczej skomentować takie bzdury? Miałem przytulić?
    Argumentowanie wyższej liczby śmiertelnych wypadków w USA brakiem
    (wymaganych prawem) przeglądów technicznych, serio?
    Nie wspominając o tym, że statystki jakie przestawiłeś mają się nijak
    do siebie bo nie uwzględniają współczynnika intensywności użycia
    pojazdów (statystki "deaths per mileage traveled") w USA gdzie
    samochodem nawet jeździ się do przysłowiowego kibla (a za samo
    chodzenie pieszo można stać się podejrzanym z gwarantowaną
    interwencją policji) w porównaniu do np. Europy.
    Przyczyna złego stanu technicznego pojazdów nawet nie jest w
    pierwszych 25 najczęstszych przyczyn wypadków:

    https://seriousaccidents.com/legal-advice/top-causes
    -of-car-accidents/

    Ba, nawet w poważnych corocznych europejskich opracowaniach ITF
    dotyczących statysyk wypadków nawet się nie wspomina o złym stanie
    technicznym pojazdu jako czynnik, który można poddać analizie.

    Oczywiście są opracowania (głównie robione na zlecenie firm
    ubezpieczeniowych) wskazujące, że zły stan techniczny pojazdu jest
    znaczący, ale duży rozrzut tych wyników w zakresie od 0.1% do 20%
    nie wzbudza zaufania co do ich rzetelności/realności.

    --
    Marek