  • Data: 2022-01-05 00:42:07
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.01.2022 o 18:28, LordBluzg(R) pisze:

    > Ale jak ładnie bredzisz :] Blokowiska, szczególnie te, które
    > powstawały w latach 70' w ogóle nie są przerabiane i nikt nie wymienia
    > tam całej instalacji w mieszkaniu. Sporadyczne przypadki a co ciekawe
    > nie ma to nic wspólnego z większym bezpieczeństwem. Jeśli chodzi o
    > skalę, to jest to ok 80% wszystkich blokowisk w Polsce, łącznie z
    > blokami po PGR gdzie nie stosowało się w ogóle instalacji 3 żyłowej.

    > Brednia na kółkach :]

    Nie no oczywiście ty wiesz lepiej. Co tam ja mogę wiedzieć, skoro
    zajmuję się m.in. wykonywaniem badań takich instalacji.

    > Buehehe, ciekawe jak to zrobią skoro nikt nie wykonuje dla każdej
    > klatki osobno uziemienia a ciągnięcie piwnicami samego PE to by był
    > dziwnoląg :) gdzie zgodnie z zasadami nie można tego łączyć szeregowo
    > przy tej liczbie odbiorców :D

    No widzisz, cuda, panie, cuda. Ale jak widać nie dociera do twojej
    pustej i zakutej pały to co wcześniej napisałem o uziemieniach w
    blokowiskach.

    Nie mam zamiaru kolejny raz się produkować, bo i tak tego nie zrozumiesz.

    > Misiu, ja piszę o eksplozji blokowisk z czasów Gierka i nawet później :>
    >
    > Nie było wtedy żadnych przepisów na ten temat, które miałyby
    > obowiązywać w prawie budowlanym. Uziemienie? Zapomnij.

    Misiu, ja zajmuję się badaniami blokowisk głownie gierkowskich z
    wielkiej płyty, a to co ty piszesz, że nie było żadnych przepisów jest
    taką samą prawdą jak to, że "Kopernik była kobietą".

    > Widocznie nigdy nie byłeś w Wawie, Poznaniu, Krakowie...itp

    Ty byłeś, widziałeś?

    W d... byłeś i g... widziałeś, Misiu kolorowy.

    > Może masz wiedzę, nawet z książek ale doświadczenie masz na poziomie
    > uziemienia, czyli zerowe.

    Żebyś choć miał jedną milionową część tej wiedzy to nie robiłbyś z
    siebie debila na grupach.

    > Ke? Nie ma prawa które zmusi Kowalskiego do wymiany całej instalacji w
    > domu/bloku. Nie kłam.

    Wskaż palcem idioto gdzie napisałem, że jest prawo, które zmusza
    "Kowalskiego" do wymiany całej instalacji. Przestań pierdolić od rzeczy
    i dopowiadać to, czego nigdy nie napisałem.

    Jak czegoś nie rozumiesz to zapytaj grzecznie i nie konfabuluj.

    Wiesz co to jest warunek "jeżeli"?

    "Jeżeli" Kowalski postanowi zmodernizować dotychczasową instalację to
    powinien ją dostosować do nowych norm i nowego prawa. Oczywiście o ile
    jest to w ogóle wykonalne.

    Teraz ciulu sięgnij po słownik i doczytaj co oznacza słowo "modernizacja".

    Nigdzie kutasie nie napisałem, że prawo nakazuje Kowalskiemu
    zmodernizować dotychczasową instalację? Napisałem, że jeżeli Kowalski
    postanowi zmodernizować, przebudować czy wyremontować to powinien ją
    dostosować do obecnych wymagań.

    > Bo łżesz. Ktoś sobie robi dodatkowy kabel w pokoju na dodatkowe
    > gniazdo i co? Ma wymieniać całą instalację, żeby doprowadzić tam PE?
    > Pojebało?
    > Nawet wymiana rozdzielnicy (w sumie nie wiadomo po co) gdzie PE nie ma
    > z klatki schodowej, nie nakłada tego obowiązku, skoro z tej klatki
    > schodowej do mieszkania leci przewód dwużyłowy.

    Powtarzam jeszcze raz: w d... byłeś i g... widziałeś.

    > Trudno spotkać operację chirurgiczną na ulicy :>

    > W kosmosie nie ma uziemienia :]

    Jak widać zbyt głupi jesteś, aby zrozumieć te aluzje.

    > To raczej Ty masz przywidzenia z tymi wymianami. Coś gdzieś widziałeś
    > i był to pojedynczy egzemplarz i od razu uznajesz to za serię :>

    > Kurwa, znajomy prowadzi sklep i on mi o tym mówił. W hurtowni to samo.
    > Kabel dwużyłowy schodzi podobnie do kabla 3 żyłowego i nic na to nie
    > poradzisz :)

    A może mówiła to koleżanka znajomej twojej mamusi, że opowiadał jej to
    szwagier kuzynki jej znajomego ze strony ojca szwagra ....?

    Misiu bredzisz tak, że szkoda gadać.

    > Pierdolisz. Weto to sprzeciw a tam nie ma żadnego sprzeciwu! Znów masz
    > przywidzenia.

    > Srałeś.

    > No, o to mi chodziło. Ty cały czas gryzmolisz że ma nakaz, obowiązek
    > itp. Nie, nie ma.

    Misiu, abyś kolejny raz nie robił z siebie debila, poproś mamusię lub
    tatusia, aby ci przeczytali Prawo Budowlane oraz powiązane z nim
    rozporządzenie dotyczącym wymagań w budownictwie, a także normy.

    Wiem, żeś jeszcze jest gówniarz, który nie zarabia na siebie i nie stać
    cię na zakup norm, ale wszystko to co jest wymagane prawnie masz
    zapisane ww prawie i rozporządzeniu.