  • Data: 2015-05-24 20:21:00
    Temat: Re: Tani, dobry materac - jaki?
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 maja 2015 16:59:23 UTC+2 użytkownik Antek napisał:
    > Coraz bardziej dają mi się we znaki kłopoty z kręgosłupem,
    > a ponieważ pojawiają się głównie rano, jestem przekonany,
    > że przyczyną jest materac, na którym śpię. Zresztą jego stan
    > jest ewidentnie marny.
    > Szukając w Google otrzymuję ogromną ilość różnych materaców,
    > przeważnie drogich, których cechy, często wzajemnie wykluczające
    > się, mają gwarantować 100% zdrowie.
    > Nie mam zbyt wiele kasy w tej chwili, więc chciałbym kupić
    > coś taniego, ale równocześnie dobrego. Wiem, że cena nie zawsze
    > jest związana z jakością, często płaci się za firmę.

> [...]

    Mnie się śpi znakomicie na materacu piankowym i moje dolegliwości są znacząco
    łagodzone, ale moja ładniejsza połowa zażądała wymiany na sprężynowy bo jej było źle
    w komforcie.
    Znaczy jednemu pasuje to, innemu tamto a trzeci wygodnie śpi na gołej ziemi.
    W necie pełno jest poradników jak dobrać materac, poczytaj, wybierz się do sklepu
    gdzie możesz popróbować jak się leży (np. Ikea, Jysk) i jak będzie wiedział jaki typ
    materaca lubi Twój własny kręgosłup zapytaj kto może zaproponować coś dla Ciebie.

    --
    ZZ@private