eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prąd › Re: Tani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prąd
  • Data: 2022-09-18 00:43:35
    Temat: Re: Tani prąd w domu do 2000 kWh. Koniec taniej jazdy autem na prąd
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 17 września 2022 o 23:27:14 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Wg nowego projektu "tarczy prądowej" Kowalski zużywający powyżej 2MWh od
    > nowego roku zapłaci więcej za energię elektryczną (2 zł za 1kWh +
    > dystrybucja + pozostałe opłaty) niż aktualnie wynosi koszt 1kWh w taryfie
    > c21 (dla firm).
    > Dlaczego wg Ciebie offgrid opłaca się przy C21 a nie opłaca się przy G21
    > przy nowych stawkach.
    Staram się oglądać dzienniki różne i czytać wiadomości w necie. Może nie
    widziałem/czytałem ale żadnego konkretnego projektu, czyli z podanymi stawkami, nie
    znam. Dlatego nic nie napiszę o opłacalności g czy c. Ale na pewno wiem że jak kogoś
    złapią że na prądzie domowym prowadzi firmę to mu zgodnie z przepisami dopierdolą.