    Date: Sun, 26 Aug 2012 12:09:03 +0200
    From: Qrczak <q...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Tanie meble kuchenne

    Dnia 2012-08-26 09:37, obywatel wolim uprzejmie donosi:
    > Witam.
    >
    > Planuję zakup mebli kuchennych do wynajmowanego mieszkania, więc nie
    > zamierzam na ten cel wydać dużych pieniędzy.
    > Czy ktoś z Was użytkował lub ma jakiekolwiek doświadczenie z niedrogimi
    > gotowymi zestawami oferowanymi na allegro?
    >
    > Np. coś takiego:
    > http://allegro.pl/tania-kuchnia-kuchnie-tanie-meble-
    kuchenne-3-0-m-i2584198556.html

    > Cena jest fajna, tylko zastanawiam się jak z jakością. Tzn. zdaję sobie
    > sprawę, że cudów nie ma, ale czy takie meble są w stanie posłużyć kilka
    > lat, czy też może od razu po złożeniu będą się nadawały tylko na śmietnik.

    Po pierwsze gotowce mogą okazać się nie do końca pasującymi do wymiarów
    kuchni.
    po drugie określenie "wysokogatunkowa płyta meblowa" jest tak
    precyzyjne, jak "coś tam gdzieś tam".
    Po trzecie adnotacja o samodzielnym montażu może oznaczać, iż dostaniesz
    meble w kartonach z niekoniecznie czytelną instrukcją składania. I radź
    sobie.

    Jak dla mnie meble typu Bodzio. Najbardziej im służy nieużywanie.

    qr.a