  • Data: 2012-09-10 13:00:58
    Temat: Re: Tanie meble kuchenne
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 września 2012 10:29:30 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
    > Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Ogranij się chłopie trochę i zdecyduj porządne czy Ikea.
    >
    > ========================
    >

    > Oczywiście- możemy się pochwalić, kto co uważa za porządne. Myślę jednak, że
    >
    > na polskie warunki- np w porównaniu z "Bodziem" czy nawet BRW- IKEA ma w
    >
    > ofercie porządne meble kuchenne.

    Zastrzeżenia:
    1. Aktualnej oferty nie znam
    2. Nie wierzę aby w Ikea coś się istonie zmieniło przez ostatnie 10 lat, w innych to
    całkiem możliwe.
    3. Moje porównanie jest sprzed 6 lat.

    Bodzio był znacznie tańszy od najtańszej Ikei, a stwarzał wrażenie bardzo podobnego,
    względy estetyczne i wiara że jak Ikea to lepsze spowodowała że kupiliśmy kilka
    szafek Ikea (najtańszych, taka była potrzeba). Efekt po roku to powyrywane zawiasy
    (kilka), odpryski laminatu na półkach i bokach szafek, odchodzące uchwyty (jeden lub
    dwa).
    Zamieniliśmy Ikea na tańsze meble z pobliskiego bazaru (drewniane fronty, robione na
    zamówienie, cena z montażem minimalnie niższa niż Ikea). Z dokładnością do blatu
    trzymają się świetnie.

    --
    ZZ@private