    From: Przesmiewca <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Tanie "żarówki" LED z Chin
    Date: Fri, 30 Jan 2015 14:32:14 +0100

    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    >Skąd ten wniosek że nie ma sensu??

    Sens moze miec, jak sie duzo swiatla pali, ale w kibelku to rzeczywiscie
    w ciagu 2 lat sie nie zamortyzuje.

    Wiekszym problemem moze byc cos innego, ktos wrzucil tu niedawno
    ten link
    http://enterius.pl/wsparcie-techniczne/wplyw-oswietl
    enia-led-na-zdrowie/
    Wiec tanie, niemarkowe LEDy moga byc kontrowersyjne.

    W mojej rodzinie jest okulista, ktory czasami jezdzi na jakies spotkania
    miedzynarodowe.
    Jakis czas temu gadalismy na ten temat to mowil, ze okulisci na tych sympozjach
    zaczynaja bic na alarm, bo gwaltownie sie pogarasza wzrok spoleczenstwa.
    Z jakichs zleconych badan wynika, ze posrod roznych przyczyn lwia czesc przypada
    na zmienione oswietlenie. Nie wiem, na ile temat sie rozwija, ale cos rzeczywiscie
    moze
    byc na reczy, bo te zjazdy maja dosc spora range.