    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tańszy prąd dla tych, co gaszą światła
    Date: Fri, 16 Sep 2022 10:52:36 +0200
    <tfrpg9$2r2d5$2@dont-email.me> <tfrpsm$akv$3$Cav@news.chmurka.net>
    <tfsavn$2stak$1@dont-email.me> <tfsbf7$lch$2$Cav@news.chmurka.net>
    <tfuf47$38b7a$5@dont-email.me> <tfufbr$1jb$4$Cav@news.chmurka.net>
    <tfuuce$39u2s$2@dont-email.me> <tfuv0t$6oc$6$Cav@news.chmurka.net>
    <tfvqom$3d2nu$1@dont-email.me> <tg1349$m22$2$Cav@news.chmurka.net>
    <tg16rj$3kavi$1@dont-email.me> <tg1ajn$qls$1$Cav@news.chmurka.net>

    On 16.09.2022 10:03, Cavallino wrote:

    > Użytkowych mam 108.
    > Odejdzie pewnie blisko połowa.
    > Zrób kalkulacje, sam zobaczysz.

    Mnie odeszło ~15% - pod szafy w zabudowie, kuchnia, lodówka, wanna.
    Sedesy są wiszące, pod pralką, łóżkami, biurkami, wiszącą szafką
    rtv...mam ułożone.

    Ty możesz napisać, że to też odliczasz i zostawiłbyś tylko tam gdzie
    nogi w pozycji wyprostowanej stąpają, wolna wola.

    > No właśnie nie widzę.
    > Więc to co piszesz, bez kalkulacji to wróżenie z fusów.
    > Z moich fusów wychodzi, że różnica nie będzie minimalna.

    Ale piszemy o wodzie i prądzie. Jeżeli absolutnie do każdej pracy
    potrzebujesz doliczać cenę robocizny, to nie mam pojęcia ile za
    kładzenie mat czy pexa pod wylewkę. Liczysz że różnica tutaj będzie
    jakaś znacząca? Bo jak mam to zrobić sam, to nie widzę różnicy w wysiłku.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz