  • Data: 2014-10-18 22:38:18
    Temat: Re: Telefon VOIP. Jaki operator?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 18 października 2014 22:00:33 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Te osoby które dzwonią na orangiutana do babci to pewnie jej rówwiesniczki i po
    pierwszej fakturze tez przestana dzwonić jak się okaze ze to nie darmowe minuty(chyba
    coś takiego jeszcze w starych pakietach jest) w sieci orange a normalne taryfowanie.
    Zwroc uwage tez na ten szczegóło.

    Tez bym na to uwazal, ja kupilem "stacjonarny telefon GSM" - uzywa sie praktycznie
    jak stare zabytki + zalozylem VOIPa - oddzielny numer "stacjonary" w lokalnej strefie
    numerowej (Halonet) i widze, ze wiekszosc ludzi poczta pantoflowa jakos dowiedziala
    sie o tym drugim i dwzwonia taniej niz na GSM.
    Ten do VOIPa tez wyglada jak zabytek... w obu odbiera sie rozmowe podnoszac
    sluchawke, sa na stale wpiete do zasilania, wiec nie da sie ich "zgubic", rozladowac
    itp...

    WS