  • Data: 2014-10-19 09:23:23
    Temat: Re: Telefon VOIP. Jaki operator?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-18 o 19:48, Jacek pisze:
    > Może temat nie jest bezpośrednio budowlany, ale zapytam Was:
    > jakiego operatora telefonii VOIP radzicie wybrać?
    > Chcę pożegnać pomarańczowego orangutana, ale chcę zachować numer i mieć
    > możliwość podłączenia klasycznego faksu (takiego antyka na papier
    > termiczny). Nie potrzebuję wiele, tylko rozmowy krajowe i na komórki, no
    > i ten faks. Nie musi być darmowy, byle był niezawodny i zapewniał
    > przyzwoitą jakość transmisji. Komputera w miejscu, gdzie chcę podłączyć
    > nie będzie, ale będzie końcówka kabla z internetem. Ma ktoś sprawdzonego
    > dostawcę?
> [...]

    Korzystam z kilku operatorów VoIP, mam freeconet, ipfon oraz halonet.
    Najtańsze utrzymanie numeru jest w halonet i kosztuje tylko złotówkę za rok.
    Co do faxu, to różnie z tym bywa, trzeba dobrze zgrać fax, operatora i
    bramkę, w/g mnie lepiej radziły sobie z faxem stare bramki Linksys-a niż
    te obecne Linksys/Cisco.
    Jak musisz wysyłać/odbierać faxy ale nie musi to być na Twoim
    klasycznym, to zainteresuj się usługą Fax2Email, może to Ci podpasuje?
    http://www.halonet.pl/oferta/fax-internetowy