  • Data: 2014-06-18 07:34:40
    Temat: Re: Teraz moj projekt do oceny...
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jun 2014 16:20:37 +0200, Marcin N napisał(a):

    > To jest bardzo dziwne podejście.
    > Jak w bloku to 75m2 już jest dużo. Jak dom to 110 m - mało?
    Oczywiście :-)
    Dom to musi być dom, a nie lepianka :-)

    > Nie mówiąc o tym, że każdy m2 to lekko licząc 3 tys zł "pod klucz".
    > Łatwo komuś dodawać metry. Gorzej to potem związać finansowo.
    Przecież napisałem, że kosztuje, tylko że w domu masz milion rzeczy więcej
    niż w mieszkaniu w bloku - i są to zazwyczaj rzeczy duże, które musisz
    przechować.
    Masz w 75 m2 w bloku kotłownię? Masz "przysłowiowy" sprzęt ogrodniczy?
    Różne systemy? Masz spiżarkę?

    Poza tym można wybudować 110 m2 za milion i jeszcze może być za mało. Nie
    ma takich pieniędzy, których nie dałoby się wydać.

    --
    Franc