  • Data: 2019-10-09 14:33:22
    Temat: Re: Termet Gold ciepła woda użytkowa
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 października 2019 14:06:21 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    >Ale Ciebie to chyba nie dotyczy, bo chcesz i musisz
    > mieć kocioł 1-funkcyjny, by jego moc nie była większa od 21kW.
    Są tez wersje dwufunkcyjne
    https://www.termet.com.pl/pl/produkt/ecocondens-gold
    -plus/64

    > Ponadto kotły z takimi wymiennikami nie powinny być podłączane wprost do
    > starych, brudnych instalacji. Jeżeli w domu jest stara instalacja
    > stalowa to trzeba kocioł zrobić w układzie zamkniętym, odseparowanym od
    > instalacji CO wymiennikiem ciepła.

    W domu jest 10 letnia instalacje alupex którą zamierzam wypłukać dokładnie przed
    wymiana kotła..

    > Kocioł jak kocioł - podobny w budowie do kotłów budżetowych innych firm.

    -Czy moc 20kw przy wersji dwu-funkcyjnej pozwoli na komfortowy prysznic?
    -Czy można/ czy jest sens podłączyć ten kocioł dwu funkcyjny do istniejącego
    zasobnika(150litrów chyba) a jak zasobnik padnie(bo ma już ponad 10 lat) to zasobnik
    wywalić a wodę grzać bezpośrednio kotłem?
    -W projekcie mam wyrzut spalin przez ścianę. Do tego kotła są sytemy kominowe stalowe
    i z tworzywa sztucznego. Który lepszy
    -Dodatkowo można zrobić żeby osobno zasysał powietrze a osobnym kanałem wywalał
    spaliny lub dać rurę współosiową(czy jakoś tak to się nazywa)
    Jaka wersję więc lepsza:
    - wyrzut jedną rurą przez ścianę a pobieranie powietrza z pomieszczenia(lub druga
    rurą przez ścianę z zewnątrz)
    -wyrzut spalin i pobieranie powietrza przez ścianę z zewnątrz rurą współosiową?
    https://www.termet.com.pl/pl/produkt/ecocondens-gold
    -plus/64
    Tam jest manual i odnośnie wyrzutu spalin jest kilka wersji do wyboru