  • Data: 2019-10-09 21:57:23
    Temat: Re: Termet Gold ciepła woda użytkowa
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2019 o 11:37, Kris pisze:
    > Z przeróżnych kalkulatorów mi wychodzi ze na ogrzanie + CWU mojego domu starczy
    kocioł gazowy 14kW
    > Wstępnie zdecydowałem się na taki
    > https://www.termet.com.pl/produkt/ecocondens-gold-pl
    us/64, 20kW wylot spalin przez ścianę

    > Proszę żeby pochwalić ew skrytykować ten wybór
    >
    > Wybrałem Termet bo na miejscu mam dostępny serwis a i cena ma znaczenie
    Miałem do czynienia z dwoma Termetami. Jeden Uni-CO, drugi Termi-CO. Oba
    miały włoską elektronikę, gdzie "lubiły" się pojawiać zimne luty.
    Ponieważ nie boję się lutownicy, to sprawę udało się opanować. Jednak
    kosztowało to trochę nerwów i kilka zmarzniętych kwiatów doniczkowych,
    jak się piec wyłączył, a my byliśmy na nartach.
    Opisuję Termety z lat 2000 i 2006. Ten pierwszy już nie istnieje, a ten
    drugi działa nadal u babci.
    Może teraz coś poprawili?
    Jacek