  • Data: 2019-10-10 19:33:12
    Temat: Re: Termet Gold ciepła woda użytkowa
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-10 o 11:51, Budyń pisze:
> [...]
    sie psuje bo czasem przepuszcza bez sensu i woda mi zlata do 0,6atm)

    L.pdf

    > bo sie nazywaz zawór bezpieczenstwa, poz 25 na str 3

    Nie to nie to samo, zawór zabezpiecza przed zbyt wysokim ciśnieniem w
    instalacji,
    np w co sie stosuje na 3 atm a cwu na 6atm. Nadmiar wypuszcza poza
    instalację,
    jak się zepsuje to najczęściej kapie.
    Z kolei nadmiarowo-upustowy łączy zasilanie z powrotem i bada róznicę
    ciśnień,
    jak jest za duża co oznacza np zatkanie filtra albo zakręcenie
    wszystkich grzejników,
    otwiera się i robi krótką pętlę do kotła.

    --
    Janusz