  • Data: 2019-10-11 23:39:09
    Temat: Re: Termet Gold ciepła woda użytkowa
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Oct 2019 22:17:16 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Tylko nie pisz o taśmie teflonowej, która jest najgorszym g....

    Nie miałem na myśli ale skoro ją wywołałeś.... Zauważyłem, że pisze
    tak każdy, kto nie potrafi jej prawidłowo użyć. Nie spotkałem się z
    przypadkiem przecieku prawidłowo ułożonej taśmy. Oczywiście ma wady
    ale one wynikają z nieprawidłowego jej użycia (za mało, za dużo,
    zsunięcie, cofnięcie). Ale rozumiem, że ta jej trudność prawidłowego
    użycia może wpłynąć na osobistą całościową ocenę negatywną.

    > Są jeszcze taśmy pokryte silikonem, ale kompletnie nie nadają się
    > do
    > elementów ze stali węglowej, bo wywołują korozję.

    Źródło poproszę.
    Dane na poniżej stronie kłamią?

    https://www.batard.pl/1015,silikonowa-uniwersalna-ta
    sma-uszczelniajaca-14mmx15m-facot.html

    cyt. "zabezpiecza przed korozją"

    Akurat silikonowa jest perfekcyjna jeśli chodzi o szczelność. Nigdy
    nie zdarzyło mi się poprawiać złącza zabezpieczonego silikonową,
    nawet niepoprawnie nawiniętą (taśma na rolce jest nawinięta
    "odwrotnie" przez co można z rozpędu nawinąć złą stroną niż zaleca
    producent). Poza tym nie boi się cofania kształtki jak teflonowa.

    --
    Marek