  • Data: 2019-10-11 18:39:29
    Temat: Re: Termet Gold ciepła woda użytkowa
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-11 o 15:48, Uzytkownik pisze:

    > Teoretycznie nie powinno występować, ale bywa, że się zapychają.
    >
    > Wszystko zależy od kultury pracy hydraulika, jakości odpowietrzania
    > układu w przypadku, kiedy występują w instalacji elementy z czarnej
    > stali (grzejniki, rozdzielacze, sprzęgła hydrauliczne itp.)
    To samo już napisałem w innym miejscu :)
    tu jak rozumiem była mowa o czystej instalacji z mosiężnymi elementami,
    jak jakiś pakuł nie został w instalacji czy wióry plastikowe to filtr
    nie ma szans sie
    zapchać, wystarczy po roku raz zrobić inspekcję i będzie spokój.

    >oraz twardości wody, którą napełniona jest instalacja.
    Kamień się wydziela w wymienniku, dla filtra jest za drobny żeby go złapał.

    --
    Janusz