eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTesla ogłosiła nowe dachówki fotowoltaiczne. Mają jeszcze większą wydajność › Re: Tesla ogłosiła nowe dachówki fotowoltaiczne. Mają jeszcze większą wydajność
  • Data: 2021-12-08 13:34:27
    Temat: Re: Tesla ogłosiła nowe dachówki fotowoltaiczne. Mają jeszcze większą wydajność
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.12.2021 o 00:25, a a pisze:
    > A ja mu na to, że tam w kosmosie nie ma żadnego internetu i trzeba zbudowac siec
    stacji nadawczych na ziemi i nie 10 a kilkaset, aby to działało, z tym opóxnieniem
    pakietów 1-2 sekundy (czyli tandeta)

    > i im mówię, że oby mieli internet na wsiach to trzeba przeprowadzic triangulację i
    postawić stac je bazowe na ziemi, wieże i one mają zasięg do 100 km i łącze jest
    szybkie, bo stacje bazowe można podłączyć światłowodami do backbone, czyli do sieci
    szkieletowej i to będzie tanie, szybkie 4G ,
    > ale oni tego nie potrafią zrozumiec, że 15 lat temu cała Afryka uzyskała dostęp do
    internetu, komórkowej telefonii , budując stacje bazowe zasilane solarami + aku

    https://www.benchmark.pl/aktualnosci/starlink-osiaga
    -560-mb-s-w-europie.html

    https://www.reddit.com/r/Starlink/comments/mpb0zf/sp
    eedtest_results_from_first_australian_starlink/

    --
    Mirek Ptak