  • Data: 2015-01-20 10:01:01
    Temat: Re: Tłumienie sygnału TV w ścianie domu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy mała antena pasywna typu "drabinka" dałaby radę?

    DVB-t? JA mam do nadajnika 25km, 1 pietro, blok, 3 ściany z cegieł,
    sygnał do nadajnika po "skosie"
    Silniejsze muxy odbieram na kawałku drutu. ten najsłabszy wymaga biegana
    po pokoju z drutem.
    Na Twoim miejscu kupiłbym największą pasywną antene jaka jest w lokalnym
    sklepie, z możliwością zwrotu jak nie będzie działać.

    ToMasz