  • Data: 2016-01-30 14:29:15
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-30 13:56, Budyń wrote:
    [...]
    > znajdz inne przykłady na "almost normal in consistency" po 49latach
    > bycia trupem.
    A co wg owego lekarza znaczy(ło) "almost"? A tak swoją drogą to ciekawe
    w jakim stanie jest teraz to ciało. Bo Lenin to już ładnych "parę" lat
    temu podobno psuć się zaczął. :-D

    > Udowodnij ze wierze bo jestem z ciemnogrodu.
    Skoro wierzysz to jesteś. W każdym razie sądzę, że zamknąłbyś wszystkim
    jadaczki gdybyś zaprezentował jakiś cud. Np. spacer w lecie z lewego
    brzegu Wisły na prawy po powierzchni wody. Albo wskrzeszenie życia
    ofierze jakiegoś wypadku. :-D