  • 1. Data: 2015-11-16 11:32:22
    Temat: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    ...przed Polakami

    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polak-maksymliian-r-zg
    inal-jak-terrorysta-walczacy-o-panstwo-islamskie,art
    ykuly,522047.html

    i drugi

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/polak-walcz
    yl-w-panstwie-islamskim-zarzuty-prokuratury,594673.h
    tml

  • 2. Data: 2015-11-16 11:39:37
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 11:32:24 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
    >
    > i drugi
    >
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/polak-walcz
    yl-w-panstwie-islamskim-zarzuty-prokuratury,594673.h

    Czy ISIS to polska organizacja? Nie ma znaczenia, kogo zgarnia - wiadomo,
    ze beda do niej zjezdzac ludzie z calego swiata, ktorzy chca sobie postrzelac
    do niewinnych. Rdzen ISIS to islam. Trzeba uznac islam za totalitarny system
    terroru i zwyczajnie ustawowo zakazac. Meczety zburzyc, a wyznawcow do pierdla.
    To nie jest religia.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-11-16 11:44:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-11-16 11:32, Ghost wrote:
> [...]
    >

    > i drugi
    >
    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/polak-walcz
    yl-w-panstwie-islamskim-zarzuty-prokuratury,594673.h

    Gimbaza nie znajom https://www.youtube.com/watch?v=y3HrdbLPImw&t=42

    Piotrek

  • 4. Data: 2015-11-16 11:59:22
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-11-16 11:39, Adam Sz. wrote:
> [...]
    > terroru i zwyczajnie ustawowo zakazac. Meczety zburzyc, a wyznawcow do pierdla.

    550,Wladze_brytyjskie_i_Kosciol_katolicki_kryly_ksie
    dza.html

    I cała otoczka konfliktu katolicko-protestanckiego (wiem, że trochę
    upraszczam) w Irlandii.

    To co? Dorzucimy coś do tych meczetów?

    Piotrek

  • 5. Data: 2015-11-16 12:43:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    inal-jak-terrorysta-walczacy-o-panstwo-islamskie,art
    ykuly,522047.html

    yl-w-panstwie-islamskim-zarzuty-prokuratury,594673.h
    tml

    >Rdzen ISIS to islam.

    Ten tekst śmierdzi kupom.

  • 6. Data: 2016-01-21 11:25:06
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    dza.html

    > I cała otoczka konfliktu katolicko-protestanckiego (wiem, że trochę

    Każda religia to zło? No bo w sumie nic nie wnosi, a jest zarzewiem
    różnorakich konfliktów.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2016-01-21 12:08:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-21 o 11:25, Grzexs pisze:

    550,Wladze_brytyjskie_i_Kosciol_katolicki_kryly_ksie
    dza.html

    > Każda religia to zło? No bo w sumie nic nie wnosi, a jest zarzewiem
    > różnorakich konfliktów.

    Nie mniej polityka. :-)

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2016-01-21 13:59:13
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 11:24:57 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

    > Każda religia to zło? No bo w sumie nic nie wnosi, a jest zarzewiem
    > różnorakich konfliktów.

    Każdy myślowy odchył od "normy" może być zarzewiem konfliktów. Zatem trzeba nakazać
    jedynego słusznego myślenia. Do tego zmierzasz?

  • 9. Data: 2016-01-22 08:42:23
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    550,Wladze_brytyjskie_i_Kosciol_katolicki_kryly_ksie
    dza.html

    > Każda religia to zło?

    nie każda - ale religia (nawet ateizm w wykonaniu) która narzuca swoje przekonania
    innym bez litosci np bedziesz ateistom/islamistom albo zginiesz - to rzeczywiscie
    zło.
    I tu rodzi sie kolejna mysl - w konstytucji religie nie powinny być zrównane bo to
    nielogiczne. Powinien byc opis w stylu "religie sa równe chyba ze któras z nich
    narzuca siłą swe przekonana - taka religia ma praw byc zdelegalizowana, lub
    ograniczona"

    b.

  • 10. Data: 2016-01-22 08:59:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-01-22 08:42, Budyń wrote:
> [...]
    narzuca siłą swe przekonana - taka religia ma praw byc zdelegalizowana, lub

    Ale czy obecność w przestrzeni publicznej to już narzucanie siłą swoich
    przekonań? Czy jeszcze delikatny marketing?

    Piotrek

    PS. Mnie to rybka ale są tacy co dostają odczynów alergicznych po
    dostrzeżeniu krzyża czy innego półksiężyca.