  • 101. Data: 2016-03-03 22:13:02
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > wyciągam na wierzch bo okazuje sie ze nie tylko ja tak gadam:

    Miriam Shaded - kochajaca dyktatora Bashara Al-Assada

    https://stopnacjonalizmowi.wordpress.com/2015/07/13/
    mroczna-twarz-fundacji-estera/

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 102. Data: 2016-03-03 22:51:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 3 marca 2016 22:16:06 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > Miriam Shaded - kochajaca dyktatora Bashara Al-Assada
    >
    > https://stopnacjonalizmowi.wordpress.com/2015/07/13/
    mroczna-twarz-fundacji-estera/

    niezły link, potwierdza tylko ze Miriam S. robi dobrą robotę - a eurolewactwo ma
    piane ideologiczną na gębie.

    "Już sam fakt powiązań Fundacji Estera ze środowiskiem portalu EuroIslam o których
    Fundacja poinformowała 27 maja budził duży niepokój. Portal EuroIslam stał się nie
    dawno obiektem zainteresowań mediów i rządu po tym jak zamieścił w Warszawie
    bilboardy przedstawiające uzbrojonych brodatych dżihadystów z flagą Państwa
    Islamskiego i podpisem: "Państwo Islamskie ukrywa terrorystów wśród imigrantów.
    Decyzję o ich przyjęciu podejmuje Kopacz" oraz "Zalejemy Europę imigrantami z Libii
    na małych łodziach i zmienimy ją w piekło". Jest to retoryka zrównująca ludzi
    uciekających przed terroryzmem ze sprawcami terroryzmu." tak to euroidioci wbrew
    zdrowemu rozsądkowi sugerowali ze zadni terrorysci wsród uchodzców sie nie znajdują.

    Zamach w paryżu zweryfikował nieco tę prawde.

    b.

  • 103. Data: 2016-03-03 23:20:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    mroczna-twarz-fundacji-estera/

    > niezły link, potwierdza tylko ze Miriam S. robi dobrą robotę - a eurolewactwo ma
    piane ideologiczną na gębie.

    import agentów Assada to dobra robota? Żebyś się nie zdziwił

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?